Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

GTE - czujnik w dolocie powietrza.Dlaczego mam dwie wtyczki?

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

supermonster

GTE - czujnik w dolocie powietrza.Dlaczego mam dwie wtyczki?

Post autor: supermonster »

Gdy montowałem ostatnio rozpórkę ku mojemu zdumieniu odkryłem zręcznie zawinięty, ukryty pod pompą hamulcową kabelek... okazało się że jest to wtyczka do czujnika w dolocie powietrza. Zdiwiłem się gdyż miałem ją już podpiętą. teraz wygląda to tak:

Obrazek

ten czarny był oryginalnie podpięty, brązowy odkryłem...

i teraz tak: czarny wychodzi z wiązki która idzie nad skrzynią biegów w stronę chłodnicy, od tej dużej czarnej kostki po prawej stronie zdjęcia, a kabel do czujnika tam gdzie mój palec:

Obrazek

a brązowy idzie z wiązki zza silnika, prawdopodobnie bezpośrednio od kompa - szary kabel na tym zdjęciu:

Obrazek

W GTR po swapie miałem tylko jeden... a tu?? Może mi to ktoś spróbować wyjaśnić??

aha, żadnej zmiany w pracy silnika po zamianie
Maolat

Post autor: Maolat »

Moze auto kiedys bite/swapowane i kobinowane .... przekladka wszystkiwego awtyczni nie umial skads wytargac nie chcial ciac i przekldka elektryki i masz 2
supermonster

Post autor: supermonster »

wiesz, wszystkie przelotki, kabelki, zatrzaski są na swoim miejscu... jak dla mnie to ten silnik siedzi od początku w tym GTE
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

czujnik spalania stukowego jest albo powinien bys miedzy swiecami 2 i 3 cylindra
supermonster

Post autor: supermonster »

Kurecki, totalny szacunek dla Ciebie! Masz rację. U mnie ten czujnik jest rozwalony a na brązowej wtyczce, tej schowanej pod pompę były jak widac jego resztki

Czyli mam rozumieć że ten kabel zza silnika z brązową wtyczką ma iść do czujnika spalania stukowego a czarny zostaje w dolocie?
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

tia
supermonster

Post autor: supermonster »

Dziękuję bardzo za pomoc!

Zajrzałem też do silnika od Wasq-a - tam do tego czujnika jest podpiety ten czarny kabel a do dolotu szedł brazowy. Wychodzi na to że było źle podpięte...

Czym może skutkować niewłaściwe podpięcie tych czujników??

Właśnie sprawdziłem z zibixem w dialogysie - jest tak jak mówi Kurecki. Czarna wtyczka w dolot a brazowa zza silnika w czujnik sp. stukowego.

Lodoo, sprawdź u siebie...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

hehe faktycznie... mam tak samo :-)
ale u mnie obydwa kabelki ida z wiazki komputera i to mnie zmylilo...
jakos sobie zakodowalem ze od temperatury i nie wpadlo mi do glowy ze jest jeszcze ten stukowy...

do stukoweego idzie kabel koncentryczny szary - u mnie :-) wtyk w stukowym jest brazowy i tak samo wtycza na kablu
Awatar użytkownika
krulyk
Posty: 839
Rejestracja: 3 lutego 2010, 17:12
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: krulyk »

ta od stukowego
ODPOWIEDZ