Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
ręczny - hydrauliczny w reni
Moderator: Moderatorzy
ręczny - hydrauliczny w reni
przeglądałem kilka stronek i cały czas zastanawiam się nad kolejną przeróbką tak jak w temacie, remontując autko staram się żeby wszystko było jak nowe na cacy - tylko nie mam nikogo znajomego kto by podpowiedział mi następującą rzecz a nie mam zbytnio pojęcia w tym temacie jeśli przerobię na hydrauliczny i przypuśćmy zostawię autko na stormej drodze na kilka dni nie ucieknie mi jeśli zaciągnę ręczny i zostawię na luzie ?
teoretycznie bedize ok jeszcze zalezy od pompy... bo niektore nie moga dlugo trzymac cisnienia....
druga sprawa - zostaw sobie na linke zwykly ja mam na linke a hydraulik dodatkowo
i nie poleca mrobic na 2 pompach - sam mam i jak bym nie regulowal ktores kolo zawsze lapie wczesniej teraz przerabiuam na 1 pompe
druga sprawa - zostaw sobie na linke zwykly ja mam na linke a hydraulik dodatkowo
i nie poleca mrobic na 2 pompach - sam mam i jak bym nie regulowal ktores kolo zawsze lapie wczesniej teraz przerabiuam na 1 pompe
mam w idealnym stanie -> linka, nowe przewody przetoczone bębny nowe okładziny i cylinderki nowe z r19 musiałem jedynie rozwiercić otwory minimalnie szerszy rozstaw, ręczny działa jak brzytwa ale tradycyjny to tradycyjny, a hydrauliczny to hydrauliczny, zas powiem że nie mam ambicji na WRC ale myślalem żeby mieć taki bajer. Jedyne nie zaglądałem do pompy jak na razie nie było z nią problemów. Czyli mówicie że jak będzie szczelne to będzie ok, postaram się coś pokombinować w następnym miesiącu o ile czasu mi starczyfoggi pisze:poco hydrauliczny?????????????????????????????????? zrob do pozadku i bedzie dobrze
nie trzeba zadnych zaworow... tylko odpowiednia pompe... ta ktora ja mam akurat radzi sobie ok i dziala w ten sposob ze po 1mm wcisniecia blokuje doplyw i daje cisnenie tylko na tyl i jest gitarka
ale tak czy tak lepiej zostawic zwykly reczny... mozna skrocic wajche i uzywac go tylko na postoju kiedy nie musi byc az tak silny
ale tak czy tak lepiej zostawic zwykly reczny... mozna skrocic wajche i uzywac go tylko na postoju kiedy nie musi byc az tak silny