Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

ręczny - hydrauliczny w reni

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Yakkul

ręczny - hydrauliczny w reni

Post autor: Yakkul »

przeglądałem kilka stronek i cały czas zastanawiam się nad kolejną przeróbką tak jak w temacie, remontując autko staram się żeby wszystko było jak nowe na cacy - tylko nie mam nikogo znajomego kto by podpowiedział mi następującą rzecz a nie mam zbytnio pojęcia w tym temacie jeśli przerobię na hydrauliczny i przypuśćmy zostawię autko na stormej drodze na kilka dni nie ucieknie mi jeśli zaciągnę ręczny i zostawię na luzie ?
coolgostek

Post autor: coolgostek »

Teoretycznie linka też może pęknąć...
Jeśli masz szczelną pompę i przewody to śmiało może stać i pół roku..
Nie ma prawa nigdzie puszczać - płyn nie wróci..
el_palindo

Post autor: el_palindo »

popytaj lodoo on ma hydrauliczny w R5
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

teoretycznie bedize ok :-) jeszcze zalezy od pompy... bo niektore nie moga dlugo trzymac cisnienia....

druga sprawa - zostaw sobie na linke zwykly :-) ja mam na linke a hydraulik dodatkowo

i nie poleca mrobic na 2 pompach - sam mam i jak bym nie regulowal ktores kolo zawsze lapie wczesniej :-D teraz przerabiuam na 1 pompe :-)
foggi

Post autor: foggi »

poco hydrauliczny?????????????????????????????????? zrob do pozadku i bedzie dobrze
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

przyda sie :-P
Yakkul

Post autor: Yakkul »

foggi pisze:poco hydrauliczny?????????????????????????????????? zrob do pozadku i bedzie dobrze
:-D mam w idealnym stanie -> linka, nowe przewody przetoczone bębny nowe okładziny i cylinderki nowe z r19 musiałem jedynie rozwiercić otwory minimalnie szerszy rozstaw, ręczny działa jak brzytwa ale tradycyjny to tradycyjny, a hydrauliczny to hydrauliczny, zas powiem że nie mam ambicji na WRC ale myślalem żeby mieć taki bajer. Jedyne nie zaglądałem do pompy jak na razie nie było z nią problemów. Czyli mówicie że jak będzie szczelne to będzie ok, postaram się coś pokombinować w następnym miesiącu o ile czasu mi starczy
coolgostek

Post autor: coolgostek »

Szczelnie- to nie wystarczy.... Musisz założyć zawór ciśnieniowy,,, wtedy po zaciągnięciu hamulca ciśnienie nie będzie parło na pompę bo zawór nie póści płynu z powrotem..
Yakkul

Post autor: Yakkul »

coolgostek pisze:Szczelnie- to nie wystarczy.... Musisz założyć zawór ciśnieniowy,,, wtedy po zaciągnięciu hamulca ciśnienie nie będzie parło na pompę bo zawór nie póści płynu z powrotem..
racja a gdzie takie ustrojstwo kupić ??
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie trzeba zadnych zaworow... tylko odpowiednia pompe... ta ktora ja mam akurat radzi sobie ok i dziala w ten sposob ze po 1mm wcisniecia blokuje doplyw i daje cisnenie tylko na tyl i jest gitarka :-)

ale tak czy tak lepiej zostawic zwykly reczny... mozna skrocic wajche i uzywac go tylko na postoju kiedy nie musi byc az tak silny :-)
coolgostek

Post autor: coolgostek »

Jeśli założysz zawór to możesz podpiąć każdą pompę, jeśli jakąś masz..wyjdzie taniej.. Zawór taki jaki masz za kołem zapasowym. W niektórych pompach montowany jest łącznie.. np. w nissanie sunny jest wkręcany w pompę.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

to nie zawor tylko korektor sily hamowania....
hamulce + tanio + kombinacje = niedobrze
jak robic to tak jak nalezy a nie tanio... z zaworkami i innymi kombinacjami...
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Dzięki :mrgreen: w tym temacie to wszystko czego chciałem się dowiedzieć
ODPOWIEDZ