Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

ile wchodzi oleju do F3N i ile do skrzyni ??

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

clio-energy

ile wchodzi oleju do F3N i ile do skrzyni ??

Post autor: clio-energy »

jwt, i czy wlewac mu pólsyntetyka??
Awatar użytkownika
krulyk
Posty: 839
Rejestracja: 3 lutego 2010, 17:12
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: krulyk »

5 litrów i to nie jest ful ale też zależy czy była zdejmowana micha bo całkowice nie zleci spustowym ale tyle trzeba liczyć
clio-energy

Post autor: clio-energy »

u mnie jest pusto bo silnik swieżo po remoncie, a do skrzyni ile?? 2,5 ?? i czy do silnika mam wlać półsyntetyk??
pavko

Post autor: pavko »

jb0, jb2 - 3,25 l
jb4 - 2,75 l
jb1, jb3 - 3,4 l
jb5 - 2,9 l
generalnie wlewa się bocznym otworem na przeciwko chłodnicy (z takim charakterystycznym plastikowym motylkiem - polecam lejek z odpowiednim wężykiem) do czasu aż z tego otworu pocieknie. Tzn poziom oleju w skrzyni powinien być równy dolnej krawędzi otworu wlewowego.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

lej polsyntetyk a nawt syntetyk po calkowitym remoncie....

do skrzyni olej syntetyczny 75W80 (nie 80W90) 3 i pol litra kupujesz i troszke zostanie :-)
clio-energy

Post autor: clio-energy »

tylko skrzynie mam nie JB a M55 wiec bede kontrolował na korku, dzięki
pavko

Post autor: pavko »

To co napisałem tyczy się tylko skrzyni manualnych. Co do automatów ściągnij tego pdf'a: skrzynie automatyczne - naprawa i poczytaj. A co do oznaczenia skrzyni na pewno m55? bo ja widziałem tylko mb1, mb3, ad4 i parę innych ale nie m55...
Awatar użytkownika
krulyk
Posty: 839
Rejestracja: 3 lutego 2010, 17:12
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: krulyk »

bo on pewnie ma skrzynię od volvo odpowiednik jb3 udało ci się dobrać głowicę do mpi jak dobrze pamietam
clio-energy

Post autor: clio-energy »

dokładnie to skrzynia z volvo 440, niestety glowicy od 1,8 MPI nie znalazłem w rozsądnych pieniadzach wiec zlozony jest 1,7 MPI jak dobrze pojdzie dzis w nocy zaczę juz go docierać :)
Awatar użytkownika
krulyk
Posty: 839
Rejestracja: 3 lutego 2010, 17:12
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: krulyk »

a szkoda ciekawy byłem czy pójdzie 1.8 mpi na wiąsce z 1.7
clio-energy

Post autor: clio-energy »

jak dorwę glowice kiedyś to sie przekoonamy :) silnik leży w garażu, no chyba ze sie znajdzie kupiec na niego....
ODPOWIEDZ