Strona 2 z 2

: 5 września 2008, 23:40
autor: lodoo
dokrecony szyber i doklejona podsufitka i nie betonowy zawias i nie popekana buda - owszem :-D

: 6 września 2008, 05:47
autor: Qucor
Nom to się zgadza...

: 6 września 2008, 08:54
autor: kabar
Lodoo pisze::-P

ja dodam od siebie ze te auta ktore maja fabrycznie szyberdachy maja klejone pod dachem wzmocnienia albo chociaz poprzeczke jedna... u mnie mam wstawiany szyberdach i po zdjeciu podsufitki na wiekszych szybszych hopkach ;-) dach faluje i takie wydaje dziwne odglosy jak beben... probowalem jezdzic z szyberdachem wklejonym na tasme tylko i nie dokreconym od spodu i nie dalo sie.... dach jak z papieru...
nie polecam rzniecia dachu nawet na maly szyberdach... a co dopiero na taki z mehcanizmem i silnikiem...
Nie do końca mogę się zgodzić. Mam fabryczny szyberdach w Clio i nie było tam żadnego wzmocnienia dachu. Sama konstrukcja szyberdachu stanowi wzmocnienie dla dachu.

: 7 września 2008, 17:17
autor: renata
ja też się nie spotkałem :arrow: z wklejanymi poprzeczkami??

: 9 września 2008, 15:32
autor: lodoo
chodzilo mi o to ze sa takie poprzeczki miedzy srodkowymi slupkami od slupka do slupka i do dachu sa przymocowane na klej a do slupkow zgrzewane alo tez wklejane... cos jak maska... od spodu szkielet i wierzchnia blacha klejona...
nie napisalem tez ze wszystkie auta maja... w sumie zbyt wiele ich nie widzialem wiec mozliwe ze sie zapedzilem z ta opinia... ;-)