Strona 2 z 4
: 23 grudnia 2008, 02:30
autor: pavko
czujnik temperatury cieczy chłodzącej ok? nie jeździsz non stop na ssaniu?
: 23 grudnia 2008, 08:31
autor: wsmpw
tak wszystko ok zmieniają oba rezystancje ten od powietrza zwiększa po nagrzaniu opór a ten w kolektorze zmniejsza..

: 24 grudnia 2008, 11:07
autor: wsmpw
teraz jeszcze jedno czy czujnik piezoelektryczny(ten co mierzy podciśnienie w kolektorze) może spowodować wzrost spalania?
: 26 grudnia 2008, 21:03
autor: lodoo
oczywiscie ze tak... glownie on jest odpowiedzialny za dawkowanie paliwa....
: 27 grudnia 2008, 10:36
autor: wsmpw
tak tylko on reaguje zdejmuje wężyk z kolektora to zaczyna dymić na czarno
: 28 grudnia 2008, 21:56
autor: lodoo
no to dobrze... wykrywa zerowe podcisnienie co rownoznaczne jest z gazem w podlodze i dawkuje ci paliwo tak jakby gaz byl w podlodze - wiec nie ma sie co dziwic ze kopci na czarno....
: 28 grudnia 2008, 21:58
autor: wsmpw
dobra to mnie nie cieszy bo okazuje sie że wszystko ok a to i tak ciągle 10/100
: 28 grudnia 2008, 22:07
autor: lodoo
kompresje sprawdziles?? moze poprostu silnik sie konczy albo glowica nie jest szczelna (zawory)
: 28 grudnia 2008, 22:09
autor: wsmpw
kompresja po 10 , 11
zawory docierane przy okazji ostatniego ściągania głowicy..
: 28 grudnia 2008, 22:13
autor: lodoo
no to ma to palic porzadnie

szukaj dalej podmieniaj

ostatecznie jedz na kompa i moze uda sie cos znalezc....
: 28 grudnia 2008, 22:17
autor: wsmpw
kurde powiem ci tak 2 sterowniki zmienione czujniki ok mierzone w różnych temp i ok potem mierzyłem na wtyczce do sterownika jest to samo co na czujniku...
FUCK chyba jutro gaźnik montuje

: 28 grudnia 2008, 22:20
autor: lodoo
a wydech nie jest kombinowany albo dziurawy??
: 28 grudnia 2008, 22:21
autor: wsmpw
wydech bez kata przelot pierwszy zamiast kata a ostatni normalny..
: 28 grudnia 2008, 22:25
autor: lodoo
no to pozostaje podpiecie pod kompa albo test gaznikowy

ja bym nie odpuscil i walczyl do konca zeby to chodzilo tak jak powinno

: 28 grudnia 2008, 22:26
autor: wsmpw
chyba jednak jutro będzie walka z adapterem Gaźnik > Wtrysk