ed1: eeee chyba glupoty gadam
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Pompa paliwa - gdzie szukać 1.4 mono Rapid
Moderator: Moderatorzy
-
wsmpw
-
maciekc
Przeszukałem pod samochodem, i nie ma pompki, dwa wężyki idą nad zbiornik paliwa.
W komorze silnika jest też pochłaniacz oparów paliwa(przynajmniej tak mi się wydaje) z niego idzie 3 przewód który dochodzi na 95% obok wlewu paliwa.
Tabliczki na silniku nie udało mi się odnaleźć - może dacie jakieś wskazówki w którym ona może być miejscu.
Odkryłem jeszcze dwie dodatkowe usterki podczas testowej przejażdżki do tesco na kabatach:)
1.Mam pękniętą sprężyne w prawym przodzie:( Na szczęście pękła na samym końcu i się trzyma. Dużo roboty będzie z wymianą tego?
2.Podczas jazdy po dziurach i przyspieszaniu klika przekaźnik(w okolicach skrzynki z bezpiecznikami) i tak jakby wyłącza się wtedy zapłon(traci przyspieszenie), nie zaświecają się wtedy żadne kontrolki.
W komorze silnika jest też pochłaniacz oparów paliwa(przynajmniej tak mi się wydaje) z niego idzie 3 przewód który dochodzi na 95% obok wlewu paliwa.
Tabliczki na silniku nie udało mi się odnaleźć - może dacie jakieś wskazówki w którym ona może być miejscu.
Odkryłem jeszcze dwie dodatkowe usterki podczas testowej przejażdżki do tesco na kabatach:)
1.Mam pękniętą sprężyne w prawym przodzie:( Na szczęście pękła na samym końcu i się trzyma. Dużo roboty będzie z wymianą tego?
2.Podczas jazdy po dziurach i przyspieszaniu klika przekaźnik(w okolicach skrzynki z bezpiecznikami) i tak jakby wyłącza się wtedy zapłon(traci przyspieszenie), nie zaświecają się wtedy żadne kontrolki.
-
żuwik
-
maciekc
Dzięki bardzo za informacje.żuwik pisze:Tabliczka powinna być na bloku pod rozdzielaczem zapłonu.
Pompy nie masz w baku. Trza szukać. pewnie nad bakiem, niestety.
Obejrzałem silnik i rzeczywiście była tam kiedyś tabliczka, niestety zostały tylko ślady po nitach, nie wiem czy ktoś ją specjalnie usunął czy sama odpadła:(
Jeśli pompa jest nad bakiem, a wszystko na to wskazuje to w takim razie będzie musiała poczekać do wiosny. Bo jakoś mi się nie uśmiecha ściąganie baku przy takich temperaturach. Jak ją znajdę to napisze i porobie fotki.
Teraz muszę rozkopać tylko deskę i znaleźć ten klikający przekaźnik - odłącza zapłon tak jak myślałem - podczas odpalania klika i migają kontrolki od LPG w "rytm przekaźnika"... co prowadzi teraz do braku możliwości odpalenia, i czasami bingo się rozprogramowuje i musze wtedy lecieć po laptopa. ps. bezpieczniki wszystkie sprawdziłem i są ok.
Myślę czy narazie nie zrobić obejścia - podłączyć zasilanie modułu zapłonowego bezpośrednio pod stacyjkę? Jak myślicie czy to będzie działać, i jak gruby kabel do tego użyć, aby nie spłonął:)
Pozdrawiam
-
maciekc
Chyba znalazłem problem - było kiepsko przylutowane zasilanie do sterownika LPG. Może to tykały zawory od LPG, a nie przekaźnik pod deską. Ciężko powiedzieć.Lodoo pisze:1,5mm2 styknie spokojniei pamietaj o bezpiecnziku.. 15A styka "z gorka"
Ale przy okazji rozładowałem akumulator. Teraz sie ładuje. W środe mam egzamin więc sobie odpuszcze narazie grzebanie.
Mam jeszcze jedno pytanko, zauważyłem, że jak odpalam z benzyny to tak jakby próbuje załapać, czy może być aż tak zarąbany filtr paliwa, że nie dopływa? Spróbuje go zdjąć w czwartek i zobacze czy będzie lecieć paliwo po przekręceniu kluczyka(pompa powinna włączyć się od razu, czy dopiero jak rozrusznik zacznie kręcić?)
Dzięki za pomoc!
Pozdrawiam!
-
TheMiM
-
maciekc
Będe kombinował i z LPG i z benzyną.Piotrek pisze:ale jeżeli odpala na LPG to nie będzie słyszał bzzzzyt bo powinno być odłączone.
Mam 2 generację więc standardowo zawsze odpalał z benzyny a potem przełączał się na gaz.
I z tego co mi się wydaje to pompa wcale nie jest odłączona podczas pracy na gazie, sterownik odłącza tylko wtrysk. Na schemacie od sterownika nie ma nic o pompie paliwa.
-
TheMiM
