Strona 2 z 2

: 14 grudnia 2009, 21:07
autor: carmaker
Ale że unikorn pisał że po wysuszeniu pojawia sie nalot rdzy to trzeba to związać i odizolować.
Dam przykład z życia:Megane którą obecnie sie poruszam lakierowałem 6 lat temu poprzedniemu właścicielowi.Autko było popowodziowe ,pordzewiałe ale nie na wylot.Z zewnątrz wszystko zostało po wyczyszczeniu pokryte podkładem reaktywnym standoxa a w profilach cortaninem (tańszy) i zakonserwowane środkami do profili zamkniętych.efekt na stan obecny:nadkola tylne i progi sitko tyle że zeżarło od środka...

: 14 grudnia 2009, 23:37
autor: djmonkey
Byłem kiedyś poszukiwaczem i chodziłem z piszczałką i co do tej metody to jestem w 100% przekonany tylko trzeba wiedzieć że proces nie może przebiegać szybko bo to nic nie da. Trzeba dobrze obmyć i pomalować najlepiej tego samego dnia. Hammerite do kitu bo po roku i tak ruda wejdzie pod farbę.:/

: 15 grudnia 2009, 06:30
autor: unikorn
Nalot z rdzy pojawia się jedynie przy suszeniu expresowym na gazowym palniku. Wczoraj wysuszyłem czyszczony element suszarką i pojawiły się jedynie śladowe ilości rdzy.

: 15 grudnia 2009, 08:29
autor: vino1986
a jak bys dmuchawka z kompresora osuszyl moze bylo by lepiej :?:

: 4 marca 2010, 18:21
autor: carmaker
Testuje!z braku czasu na grubsze grzebanie postanowiłem wyczyścić sobie pare elementów typu uchwyty stabilizatora jakieś podkładki sanek i poduszek itd. metoda zajefajna zwłaszcza na takie małe pokręcone elementy które ciężko wyczyścić mechanicznie czyści sie samo zmieniam jedynie roztwór przy każdym elemencie.Średni czas odrdzewienia małego elementu 1.5 godz. :okok: BRAWA ZA TEN TEMAT POLECAM!!!

: 6 marca 2010, 10:13
autor: krysiun
pokaż efekt końcowy tego docisku jak wyszło ;)

: 6 marca 2010, 10:24
autor: Robcio_GTT
krysiun pisze:pokaż efekt końcowy tego docisku jak wyszło ;)
Docisk był medium odbiorczym rdzy z odrdzewianego elementu :P