Strona 122 z 160

: 6 marca 2011, 23:55
autor: RYCHO35
kabar pisze:Nie da rady, nie zmieści się. Kiedyś porównywałem i Alpine Atmo ma niższy kolektor ssący
wlaśnie, zapomniałem jeszcze o tym. Maska się nie zamknie.

Nie zdziwiłbym się gdyby okazało się że buda nie jest z alpinki tylko z innego modelu. Coś zbyt wysoko stoi.

: 7 marca 2011, 09:50
autor: vino1986
RYCHO35 pisze: na kolektorze ssącym brak czujnika ciśnienia turbo, nie ma tej blaszki z trzema przekaźnikami na prawym nadkolu a powinna być chyba widoczna na zdjęciu, aparat zapłonowy albo jest od turbo albo od nowszego piątala
co do czujnika to nie widac go ale chyba tam wisza dwa przewody luzem te co sie je w niego wpina... blaszka z trzaba przekaznikami u mnie i w paru innych co na fotkach widzialem to chyba do obudowy puszki powietrza przynitowana jest wiec pewnie zdemontowane i dlatego nie widac... a aparat zaplonowy jak najbardziej od turbo... u mnie przynajmniej jest identyczny...

aha a co do dekla to trudno powiedziec... az tak sie niby one roznia miedzy wolnossaca a turbo :?:

[ Dodano: 7 Marzec 2011, 09:50 ]
RYCHO35 pisze:Nie zdziwiłbym się gdyby okazało się że buda nie jest z alpinki tylko z innego modelu.
to to juz inna para kaleson ;P bo moim zdaniem buda tez nie od turbo...

: 7 marca 2011, 09:54
autor: RYCHO35
vino1986 pisze:aha a co do dekla to trudno powiedziec... az tak sie niby one roznia miedzy wolnossaca a turbo
różnią się wyglądem i to dość wyraźnie ;P

: 7 marca 2011, 10:01
autor: vino1986
RYCHO35 pisze:różnią się wyglądem i to dość wyraźnie ;P
a czy mozna jasniej bo bez jaj ja nie bardzo widze roznice :uoee:

: 7 marca 2011, 10:57
autor: RYCHO35
funkcjonalnością się nie różnią ale tylko wyglądem zewn. Turbo ma wzdłuż, po stronie aparatu zapł. takie jakby dodatkowe nadlewy. Musiałbyś to widzieć bo nie wiem jak to opisać.

[ Dodano: 7 Marzec 2011, 11:08 ]
Dzwoniłem do gościa z ogłoszenia allegro-cena minimalna to 2000pln, ale przyznał że przesadził i za 1500pln odda :szok:
Dowód rejestracyjny zgubiony ale niedawno i ma już te nowe tablice więc na pewno da się zrobić wtórnik.
tylne zawieszenie zrobione, widoczna na zdjęciu korozja to jedyna korozja na aucie, podłoga i podłóżnice porobiona(gościu jest blacharzem), czy numery są z orginału tego nie wie, felg aluminiowych brak, fotele nieorginalne i kiery orginalnej brak, turbo do regeneracji, silnik nie palony od dwóch lat, rok prod wpisał "na pałe" bo niepamięta.
Nie wiem kiedy robił podłoge ale jeśli auto stoi cały czas w trawie to niezbyt dobrze to wróży.

: 7 marca 2011, 13:17
autor: vino1986
RYCHO35 pisze:Dzwoniłem do gościa z ogłoszenia allegro-cena minimalna to 2000pln, ale przyznał że przesadził i za 1500pln odda :szok:
nom dopierdolil zdrowo :glupek:

: 7 marca 2011, 17:51
autor: rat-med5
RYCHO35 pisze:funkcjonalnością się nie różnią ale tylko wyglądem zewn. Turbo ma wzdłuż, po stronie aparatu zapł. takie jakby dodatkowe nadlewy. Musiałbyś to widzieć bo nie wiem jak to opisać.
sorry ale ja jestem ciekaw mozesz to na jakis fotkach pokazac roznice miedzy buda z turbo alpine a zwykla?? bede bardzo wdzieczny!!


pozdrawiam

: 7 marca 2011, 22:38
autor: RYCHO35
nie pisałem o budzie tylko o pokrywie zaworów ;P

: 8 marca 2011, 10:44
autor: vino1986
nom musze przyznac ze Rycho mial znow racje... zna sie chlopak nie ma co :) a co do prosby Damiana to masz wolnossaca i turbo wersje to moglbys "LESERZE" zrobic fotki i pokazac roznice ;P

: 8 marca 2011, 10:48
autor: RYCHO35
...sie pomyśli...

: 14 marca 2011, 02:38
autor: RYCHO35
Obrazek

: 14 marca 2011, 09:35
autor: vino1986
zastanawia mnie wlasnie po co jest ten dodatek w wersji turbo... estetyka czy co :?: :mysli:

: 14 marca 2011, 12:08
autor: lodoo
sztywność??

: 16 marca 2011, 15:04
autor: janas
Renault 5 Belle Ile czyli coś a la cabrio
(szkoda że nie to z pierwszego zdjęcia)
http://poznan.gumtree.pl/c-Samochody-Sp ... Z267622854#

: 16 marca 2011, 17:51
autor: Robcio_GTT
Belle ile w Polsce ?? No nieźle.
Niezła propozycja na niepowtarzalną renię :>
Ciekawe jaki stan blacharki :mysli: