z nowosci oraz czesci zamontowanych
xenon h4 6000K
byly dwie opcje montazu ja wybralem opcje na przekaznikach bezpieczniejsze dla instalacji elektrycznej
foto zamontowanych swiecacych wkrotce
teraz wreszcie dolot

powiem tak osiagow nie sprawdze bo nie mam jak na hamownie niedlugo sie wybiore ale sam dzwiek jest nie do opisania
to trzeba zdjac
bylo to tutaj pod puszka powietrza
tak wyglada orginalny filtr
a tak wyglada dol puszki filtra
foto filtra w pudle na foto widac rurke do dolotu
gotowy filterek do montazu orginalnie oliwiony
taki mamy widok po zdjeciu obudowy oraz ramy pod obudowe
tutaj juz stozek na miejscu
tak wyglada rurka z powietrzem uzylem tej z zestawu oraz rurki ktora orginalnie chwyta powietrze sprzed chlodnicy
chwyt jest realizowny przez kratke w zderzaku
na tym foto widac obydiwe rurki zalozone
rozwiazanie doprowadzajace powietrze jest tymczasowe mam juz odnaleziona gruba 130mm rure aluminiowa i to ona ostatecznie bedzie doprowadzac powietrze do stozka spod zderzaka
poleglem z tarczami

mozliwe ze nie byly one demontowane od baaardzo dawna i klucz obrobil srube w srodku ta od odkrecanai tarczy
akurat na to proste zadanie bede zmuszony dac auto do znajomego mechaniora
wymienilem jeszcze swiece na nowy kpl ngk oraz wymienilem palec i kopulke
palec i kopulka pameitaja czasy orginalu
