cyp pisze:Podsumowujac moje obserwacje:
1.Pod przepustnica:
-najnizej dziurka od biegu jalowego
-wyzej dziurka od czarnego krocca
2.Nad przepustnica:
-sa jakies 4dziurki obok siebie (nie znam sie na tym wiec nie wiem co to jest)
-i jest jedna obok mniej wiecej na tej samej wysokosci, i jest to dziurka poloczona z czerwonym(skosnym) kroccem.
Tu koncza sie moje obserwacje i wiedza, modul podlaczylem do czarnego krocca i podczas jazdy silnik dobrze pracuje zobacze jak ze spalaniem.
Dzięki Tobie potwierdziły się me obserwacje (patrz: początek - na mój post inicjujący topic

, choć Webara nie zdejmowałem z braku zestawu naprawczego na wymianę

:
- w czarnym króćcu na jałowych było wysokie podciśnienie, a więc dziurka od niego nie mogła być nad przepustnicą, choć w innych gaźnikach (według książek) jest właśnie tak, jak pisał Zuwik;
- w czerwonym króćcu na jałowych nie było podciśnienia, a więc dziurka od niego nie mogła być pod przepustnicą i to ma sens, bo podciśnienie ma się pojawić dopiero przy wysokich obrotach.
A propos czterech dziurek: są to otworki tzw. układu przejściowego. Wypływa nimi mieszanka przy średnich obrotach, kiedy nie wypływa już paliwo z otworku obrotów jałowych (pod przepustnicą), i nie wypływa jeszcze paliwo z obwodu głównego (rozpylacza).
Czy te cztery otworki są ułożone poziomo? Wydaje mi się, że powinny być pionowo.
Napisz proszę, przy którym: dolnym, czy górnym otworku jest ten od czerwonego króćca?
To stanowiłoby wtedy już komplet wiedzy na temat "różnych dziurek"
