Strona 3 z 3
: 27 maja 2008, 14:29
autor: cyp
ja bede robil swoja belke sam, dam znac jak bedzie po wszystkim i czy mi sie uda, jakie trudnosci... z tego co czytalem na forum to od clio 1 jest taka sama belka
: 27 maja 2008, 18:59
autor: lodoo
no prawie taka sama - ma inne piasty - szersze o 3cm kazda

ale pasuje
: 27 maja 2008, 20:41
autor: żuwik
E?
Lodoo to jakie tam są piasty, fi60?

Toż to Master będzie
A nie dam sobie łepa obciąć czy to piasty są dłuższe o 3cm czy tylko bęben szerszy.
: 27 maja 2008, 21:20
autor: pavko
bębny są na pewno takie same (R5, R9, R11, R19, Clio I i II, Logan, Thalia i Twingo - niektóre wszystkie inne w pewnych wersjach silnikowych

) także raczej piasty dłuższe...
: 28 maja 2008, 09:34
autor: lodoo
no piasty oski mocowania szpikulce jak zwal tak zwal

moze nawet to inne bebny ale tez wydaje mi sie ze bebny sa takie same.....
: 29 maja 2008, 18:53
autor: cyp
po dluuuuugim czasie walki z rdza udalo mi sie zdjac belke

i zaraz nasunelo mi sie pytanie, po wyjeciu drazkow odziwo belka nie spadla, utrzymywana byla w tej samej pozycji przez tuleje metalowo-gumowe. Czy tak powinno byc?
: 30 maja 2008, 23:35
autor: lodoo
nie, powinna troche opasc.... nie na gleba

ale parenascie cm ja najbardizej
: 6 września 2008, 10:53
autor: eujot
cyp i jak tam belka? Chętnie dowiem się więcej o tej naprawie.
: 6 września 2008, 21:17
autor: cyp
belka super gra i buczy jak nalezy

wiecej? a dokladnie co cie interesuje

? glowne problemy z jakimi sie spotkalem to koniecznosc uzycia prasy do umiejscowienia tuleji met-gum oraz wbijanie lozysk... trzeba dobrac taki walek aby mial identyczna srednice jak lozysko wtedy dobrze sie wbija i nie ma problemu z pogieciem lozyska... ogolnie zajelo mi to chyba 3 dni baaaardzo spokojnej pracy
