Strona 4 z 4

: 9 stycznia 2013, 20:49
autor: Krzysiek92
djmonkey pisze:mam nadzieję że tuleje honujesz .
konieczne to honowanie?? bo silnika z auta nie mam zamiaru kolejny raz wygrzebywać??

: 9 stycznia 2013, 21:54
autor: djmonkey
wypadało by przehonować ponieważ pierścienie od tak nie padły .

: 9 stycznia 2013, 22:25
autor: Krzysiek92
a czy taką reczną honownicą da rade to zrobić?? i czy bedzie można te same tłoki zastosować??

: 9 stycznia 2013, 22:34
autor: djmonkey
honowanie to nie to samo co szlif . A czy ręczną się da to ci nie powiem, swój silnik tzn tuleje dawałem do zakładu który się tym zajmuje .

Decyzje musisz podjąć sam czy montujesz same pierścienie i robisz na pałę czy porządnie

: 9 stycznia 2013, 22:44
autor: Krzysiek92
muszę jutro się pokręcić po mieście i pożyczę gdzieś honownice na wiertarkę a jak się nie uda to składam tak jak jest bo nie stać mnie w tym momencie na szlif i kapitałkę. Nowe pierścienie muszą narazie dać rade

: 18 stycznia 2013, 07:10
autor: jjmag
sprawdź czy nie czuć pod palcami głębszych wżerów i jak coś to nawet każdą z tulei przeleć papierem wodnym żeby pousuwać to co zbędne, u mnie szlif cylindra to 50 zeta od dziury za honwanie biorą po dyszku w przypadku samej tulei może warto się zorientować przed podrzutką pierścieni