Strona 4 z 4
: 19 maja 2008, 22:06
autor: Robcio_GTT
No to mnie pocieszyłeś

.
Kable nowe Champion, kopułka nowa Bosh, palec rozdzielacza też nowy EPS, a na świece czekam NGK Platinium.
A Waste-Gate podłączone jak w książce Haynes'a.
A może to być wina modułu?
Może sprawdzić na innym? Tylko skąd wziąść.... Może ma ktoś z Krakowa drugi w zapasie w celu sprawdzenia?
: 19 maja 2008, 22:48
autor: Arti
mam 208 ale nie wiem czy sprawny ( na 99% sprawny)
jak chcesz to pisz, poszukam
: 20 maja 2008, 15:49
autor: Robcio_GTT
Artbrt pisze:jak chcesz to pisz, poszukam
Sprawdzę jaki mam model i dam ci znać. Dzięki za zainteresowanie

.
: 20 maja 2008, 21:13
autor: Robcio_GTT
Sprawdziłem moduł w moim autku. Z tego co czytałem na innych tematach to do GTT powinien być RE208 lub RE209. A tu proszę niespodzianka. W mojej Reni jest RE254

.
: 20 maja 2008, 22:49
autor: żuwik
A ja już wiem co jest nie tak w Twoim aucie
Masz zły moduł
Szukaj 209 i jazda
: 21 maja 2008, 02:13
autor: renata
lub 208

: 21 maja 2008, 18:19
autor: żuwik
Jak ma czujnik stuku to trzeba to wykorzystać

: 21 maja 2008, 18:31
autor: Robcio_GTT
Witam.
Mam nadzieję, że po wymianie modułu będzie już wszystko

(powiedzmy) ok. DZiś mi przyszły świece, termowłącznik i zestaw naprawczy do DIS'a od Kidzia

. Jutro go regeneruję, akurat tata wraca z trasy to pomoże.
A do klubowiczów : ma ktoś zbędny

moduł Re209 ?
Wiem , że Artbrt ma 208, to najwyżej założę ten narazie jak odstąpi.
: 25 maja 2008, 21:03
autor: Robcio_GTT
Kiedyś pisałem, że nie działa mi czujnik ciśnienia oleju. Nie dawało mi to spokoju więc zmierzyłem ciśnienie manometrem. I tu pytanie :
Jakie powinno być ciśnienie oleju w GTT ?
Bo u mnie na zimnym silniku jest ok 3bar na jałowym, po zwiększeniu ok.4,5bara i spada do 3bar itak w kólko.
: 25 maja 2008, 21:44
autor: Ronin317
Litania o tym byla

- jesli na jalowym jest powyzej 1 bara a przy okolo 4000 rpm powyzej 3 to jest OK.
: 26 maja 2008, 21:09
autor: Robcio_GTT
Witam ponownie.
Dzięki Ronin317, przynajmniej jestem spokojny i upewniony

.
Pisałem natomiast kiedyś, że nie ma reakcji silnika na regulację śrubą składu mieszanki. Podczas regeneracji gaźnika odkryłem iż owa śrubka nie łapie gwintu. Po włożeniu jej na miejsce możnia nią kręcić i kręcić a cały czas jest w tym samym położeniu.
Więc chyba to będzie przyczyna moich problemów. Tylko co tu teraz zrobić?
Nie ma ktoś z forumowiczów do odstąpienia podstawy do gaźnika Solex 32 DIS?
Pozdrawiam.