Strona 6 z 6

: 17 czerwca 2012, 11:19
autor: djmonkey
Z tą zmianą oringów nie jest tak źle przy okazji zobaczysz czy pierścionki i gładzie są ok dodatkowo będziesz mógł zedrzeć rdzę z tulei co poprawi oddawanie ciepła z cylindrów. Miskę chyba da radę zdjąć jak się przyblokuje podniesiesz silnik i powinna wyjść . miska jest uszczelnia przy pomocy 2 gumowych uszczelek na wklęśnięciu oraz silikonu i polecam tu ERLING - Dirko tylko musi być porządnie odtłuszczone benzyną ekstrakcyjną

: 22 czerwca 2012, 10:22
autor: dredzioch1
Obróbka głowicy się nieco przedłuża, bo doszła wymiana prowadnic zaworów ssących i samych zaworów ssących.
Z uwagi na to, że czapka zdjęta i dobre dojście to dałem rozrusznik do regeneracji, bo już błagał o litość.
Rozrusznik 150PLN, głowica będzie 370PLN.... Ehhh.
Póki co koszty napraw i części przekroczyły koszt zakupu ok 10krotnie:)
Jeszcze 5 miesięcy żeby to ogarnąć, bo od listopada musi wrócić na drogi.

: 22 czerwca 2012, 16:17
autor: TQT
Póki co koszty napraw i części przekroczyły koszt zakupu ok 10krotnie:)
He, he, wiem coś o tym :) :(

: 30 czerwca 2012, 17:42
autor: dredzioch1
Robi się wątek tasiemiec:)

Wrzuciłem dzisiaj czapkę po pełnej regeneracji (łącznie z wycinaniem i wstawianiem prowadnic i nowymi zaworami ssącymi) na miejsce. Wszystko pięknie, ładnie, elegancko...

I nadal k@#$a dymi na niebiesko, że ja p*&^%$e!!! :[ :[ :[

Czyli jednak dół silnika. Zaryzykowałem nic z dołem nie ruszając..... Chodzi naprawdę ładnie równiutko, ale przy przegazówkach zostaje wielka chmura niebieskiego dymu za mną.
Póki co trochę przerwy muszę sobie zrobić z tym silnikiem. Zajmę się zawieszeniem przednim, układem kierowniczym, hamulcami i trochę spróbuje ogarnąć ten szrot z zewnątrz.
A silnik posłuży jako poligon do testów chemii:) (ceramizery, motodoktory etc.). Nie chce mi się na razie rozbierać całego.

: 30 czerwca 2012, 19:19
autor: djmonkey
jakbyś wytargał tłoki to byś zauważył że pierścionków olejowych brak :P

: 17 września 2013, 21:34
autor: dredzioch1
Auto wróciło po wielu miesiącach do eksploatacji. Jest po blacharce, ma nowy lakier etc. Przymierzam się tez powoli do zrobienia silnika. Od razu napiszę, że raczej nie chce wymieniać na inny tylko chce zrobić ten co jest raz na zawsze i już nigdy więcej tam nie zaglądać.

Czy wiecie gdzie można kupić nowe zestawy tuleja+tłok do C3J? To byłoby najlepsze rozwiązanie chyba.
Czy można na przykład kupić tłoki nadwymiar, a tuleję rozwiercić?

Patrzyłem w necie o wszędzie w katalogach jest, a w rzeczywistości już dawno nie ma.

A może ktoś ma zestawik tuleja + tłok + pierścienie używane ale na pewno ok na czarną godzinę schowane i chce się pozbyć? Albo całe c3j które na pewno te elementy ma ok? To wnętrzności bym przełożył do mojego bloku.

: 19 września 2013, 00:09
autor: RYCHO35
tuleje + tłoki + pierscionki do c3j kupisz ale tylko u renomowanych producentów,ma to w swojej ofercie np wossner ale tam sama tuleja kosztuje coś koło dwóch stówek jeśli dobrze pamietam. Jest jeszcze turecki koneks, mają przedstawicielstwo w polsce ale z tego co mi kiedyś mówili to muszą to sprowadzać z turcji bo w polsce w magazynach nie mieli na stanie.