Strona 1 z 1

Falowanie obrotów

: 8 października 2012, 15:36
autor: Perez
Renault 5 1,4 campus 1990.

Proszę o pomoc w związku z falującymi obrotami na biegu jałowym.

Silnik nierówno pracuje jak się rozgrzeje (na zimno nie falują ze względu na podwyższone obroty).

Wymieniłem przewody, palec, kopułkę i filtr powietrza. Wydaje mi się że powinienem wyczyścić silniczek krokowy, ale może gdzieś jeszcze ukryta jest usterka.

Czy ktoś może mi opisać jak dobrze wyczyścić silniczek krokowy?

Pozdrawiam

Jedrzej

: 8 października 2012, 20:57
autor: djmonkey
jaki silniczek krokowy niema tam czegoś takiego szukaj nieszczelności między kolektorami ssącym a wydechowym jeżeli już ci się nie chce zdejmować kolektorów zdejmujesz monowtrysk i zaślepiasz dolot egr i po kłopocie. istnieje jeszcze możliwość kolektory głowica. Poszukaj na forum było tego pełno.
Marcin

: 11 października 2012, 09:29
autor: unikorn
Ja tam mam 1.4 na gaźniku więc może gówno wiem z doświadczenia ale pare osób przedemną maske mono otwierało i zawsze gdzieś tam ten krokowiec był.

: 11 października 2012, 16:19
autor: djmonkey
Tam jest nastawnik przepustnicy ale działa on na zasadzie zwykłego silnika elektrycznego sterownik zamienia tylko polaryzacje + i - wysuwając lub chowając trzpień.

: 11 października 2012, 18:42
autor: jjmag
a silnik krokowy ma inne działanie w większości starszych aut jest zbudowany jak opisałeś
djmonkey pisze:działa on na zasadzie zwykłego silnika elektrycznego sterownik zamienia tylko polaryzacje + i - wysuwając lub chowając trzpień.

: 11 października 2012, 22:46
autor: Sylwó¶
uszczelka między kolektorami, u mnie też występowało falowanie obrotów i podwyższone obroty,juz kiedyś o tym pisałem i podawałem nr kat. uszczelki :okok: