Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
układ ogrzewania 1.4 mono
Moderator: Moderatorzy
układ ogrzewania 1.4 mono
mam pytanie odnośnie połączenia pompy z nagrzewnicą,jak powinny być połączone przewody wychodzące z pompy które oznaczyłem 1 i 2 z króćcami nagrzewnicy które też oznaczyłem 1 i 2.
nie wiem czy aby napewno tak byłoby dobrze, np w lagunie 1.8 zasilanie na nagrzewnice idzie dołem a powrót górąTQT pisze:Ale tak na logikę to chyba powinno być połączenie 1-1 i 2-2 na Twoich zdjęciach.
Najwyższy punkt węża z odpowietrznikiem czyli 1, z najwyższym punktem nagrzewnicy czyli 1. Cyba najłatwiej się wtedy odpowietrzy nagrzewnicę
to akurat nienajlepsze porównanie o ile w c.o. w domu sprawa jest jasna o tyle w samochodzie różnie z tym może być, na podłączenie ma np wpływ to jak jest umiejscowiona nagrzewnica, czasem jest pochylona itp, ma też wpływ układ rurek już w samej nagrzewnicy i tak jak już pisałem wcześniej na przykładzie laguny tam akurat jest podłączenie na odwrót-zasilanie dół a powrót góracyklista pisze:tak samo jak masz w centralnym ogrzewaniu w domuSylwóś pisze:górny króciec nagrzewnicy to zasilenie a dolny to powrót.
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
- Lokalizacja: Wsola
dokładnie ,w różnych autach jest różnie połączone i różnie umiejscowiona nagrzewnica ,w 5 akurat jest oznaczone zasilenie i powrót,natomiast nie wiem jak to jest z pompą dlatego pytam bo nie wiem który króciec z pompy to zasilenie i powrót od nagrzewnicyRYCHO35 pisze:to akurat nienajlepsze porównanie o ile w c.o. w domu sprawa jest jasna o tyle w samochodzie różnie z tym może być, na podłączenie ma np wpływ to jak jest umiejscowiona nagrzewnica, czasem jest pochylona itp, ma też wpływ układ rurek już w samej nagrzewnicy i tak jak już pisałem wcześniej na przykładzie laguny tam akurat jest podłączenie na odwrót-zasilanie dół a powrót góracyklista pisze:tak samo jak masz w centralnym ogrzewaniu w domuSylwóś pisze:górny króciec nagrzewnicy to zasilenie a dolny to powrót.