Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
RYCHO35-laguna 1.8 '95/twingo (żony) 1.2 '95
Moderator: Moderatorzy
RYCHO35-laguna 1.8 '95/twingo (żony) 1.2 '95
najpierw było tak:
potem było bum i jakiś dziadek wyrżnął w tyłek też laguną, po rozbiórce w garażu okazało się że zakres prac będzie większy niż się tego spodziewałem:
potem troooochę spawania, szpachlowania i zaczęło nabierać kształtów:
potem malowanko i polerka, auto zostało wygładzone i pozbyłem się listew i efekt końcowy:
i mała przeróbka wnętrza z szarego na coś weselszego
i jeszcze małe podświetlenie uruchamiane pilotem z centralnego i gasnące samoczynnie po 30 sek.:
..pewnie sporo szło by tam poprawić no ale to robota garażowa a komory lakierniczej nie mam
Nadszedł też czas na twingo żony. Najpierw poprawka po "fachoffffcu":
autko również zostało ogołocone z listew i wygładzone i dostało nowe "buciki", kolor pozostał ten sam co fabryczny jednak troszkę go zmodyfikowałem żeby mienił sie w słońcu
potem było bum i jakiś dziadek wyrżnął w tyłek też laguną, po rozbiórce w garażu okazało się że zakres prac będzie większy niż się tego spodziewałem:
potem troooochę spawania, szpachlowania i zaczęło nabierać kształtów:
potem malowanko i polerka, auto zostało wygładzone i pozbyłem się listew i efekt końcowy:
i mała przeróbka wnętrza z szarego na coś weselszego
i jeszcze małe podświetlenie uruchamiane pilotem z centralnego i gasnące samoczynnie po 30 sek.:
..pewnie sporo szło by tam poprawić no ale to robota garażowa a komory lakierniczej nie mam
Nadszedł też czas na twingo żony. Najpierw poprawka po "fachoffffcu":
autko również zostało ogołocone z listew i wygładzone i dostało nowe "buciki", kolor pozostał ten sam co fabryczny jednak troszkę go zmodyfikowałem żeby mienił sie w słońcu
częściowo tam gdzie stoi alpina a częściowo w blaszaku który kupiłem razem z białym maluchem widocznym za twingo. Garaż z maluchem kosztował 800zeta, to jeden z pierwszych elegantów z przebiegiem 31tyś. Maluszek był nieoceniony-laguna stała rozebrana tam gdzie alpina a drzwi, maskę, tylną klapę woziłem maluchem do blaszaka i tam robiłem. potrzeboałem kompresor czy migomat to fru go do malucha i na drugi garaż
Też miałem lagune , tyle ze 2.2d . Bardzo wygodne auto i o dziwo mało awaryjne ( miałem szczęście ) . Jednak zrobic cokolwiek przy mechanice np wymienić wachacz kończyło sie wymianą wózka Mimo tego miło ją wspominam . Do lamp od 2jki musiałeś przerabiac trochę pas czy też go od lifta łącznie z lampami założyłeś ?
A tak wyglądała moja
A tak wyglądała moja
ten sam co w safrane, volvo, peugeot 605, alpine 610, r30 -jak się mylę to mnie poprawcie- i właśnie jak szukałem safrane to od kolegów od safrane dowiedziałem się że ponoć silnik nie do zarżnięcia. To tzw eurosilnik ponieważ stosowali go różni producenci, citroen xm też. Pewnie w L ll jest zmodernizowany w stosunku do np r30 ale z tego co czytałem to jest to ta sama poczciwa jednostka
Renault stosowało kilka modeli V6.
Ja mam L7X - zaprojektowany wspólnie przez PSA (Peugeot, Citroen) i Renault.
"Wypada jeszcze wspomnieć pod maskami jakich samochodów znajdziemy silniki ES9/L7X. W przypadku Peugeota są to modele: 406, 406 coupe, 605 oraz 607. Citroen montował tę samą jednostkę w modelach: Xantia II, XM, C5 oraz C6. Renault z silnikiem 3.0 v6 rozstało się stosunkowo szybko, ale spotkamy go w modelach: Clio V6, Laguna, Safrane i Espace."
Ja mam L7X - zaprojektowany wspólnie przez PSA (Peugeot, Citroen) i Renault.
"Wypada jeszcze wspomnieć pod maskami jakich samochodów znajdziemy silniki ES9/L7X. W przypadku Peugeota są to modele: 406, 406 coupe, 605 oraz 607. Citroen montował tę samą jednostkę w modelach: Xantia II, XM, C5 oraz C6. Renault z silnikiem 3.0 v6 rozstało się stosunkowo szybko, ale spotkamy go w modelach: Clio V6, Laguna, Safrane i Espace."