Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

R5 rzuca na dziurach i stuki

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

picia
Posty: 58
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:05
Lokalizacja: Kraków

R5 rzuca na dziurach i stuki

Post autor: picia »

Mam problem z moją piątką, otóż po wjechaniu w jakąś dziurę lub jakieś koleiny samochód mi skręca/rzuca nim. Sprawdzałem sworznie, drążki, stabilizator bez jakichkolwiek luzów. Wymieniłem też całe kolumny zawieszenia i bez zmian, do tego w niektórych momentach bądź podczas przejeżdżania przez progi zwalniające słychać stuki z przodu. Próbowałem sprawdzić wahacze ale nie mogłem w żaden sposób podejść łyżką którą mam... Czy ktoś miał może podobny problem lub ma jakiś pomysł co to może być?
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Ciężko powiedzieć ale zobacz jeszcze gumy stabilizatora wewnętrzne jak i zewnętrzne odkręć opaski i zobacz jak są wytarte w środku na szybkie zużycie radziłem sobie pewnym patentem . A wahacze możesz zobaczyć na stacji diagnostycznej za 22 zeta ci przód wyszarpie razem z tyłem i będzie dokładnie wiadomo co i jak .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Mam dokładnie tak samo, a wymieniłem już pół auta:( Właśnie kolejnym etapem będzie wymiana wszystkich gum stabilizatora. Da się poligumy gdzieś kupić do R5?

Mam jeszcze pytanie. Czy sanki są na sztywno do budy czy przez jakieś tuleje/poduszki? Sorry za pytanie, ale zapomniałem sprawdzić jak na kanale stałem.
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

Sanki są przykręcone na sztywno do budy.
picia
Posty: 58
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:05
Lokalizacja: Kraków

Post autor: picia »

No to na dniach będę dalej sprawdzał. Dzięki za porady :) djmonkey co to za patent? ;)
carmaker

Post autor: carmaker »

u mnie było to samo jak kupiłem piątke winne były łożyska na mcpersonach
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Ja mam nowe łożyska i poduszki na kolumnach.
vino1986

Post autor: vino1986 »

magiel nie ma za duzego luzu :?:
PS nie mowie tu o Luziku :P
picia
Posty: 58
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:05
Lokalizacja: Kraków

Post autor: picia »

No luz jest, jutro a w zasadzie dzisiaj sprawdzę dokładnie jaki on duży. Mam całą drugą przekładnie to najwyżej będę kombinował z przełożeniem. Ale to raczej oprócz rzucania nie powoduje stuków, a to jest najbardziej denerwujące...
vino1986

Post autor: vino1986 »

jezeli luz jest zbyt duzy to moze stukac. ja bym polecal na poczatek sprobowac skasowac jej luz dokrecajac srube pod slimacznica tam gdzie sie sztyce kierownicza przykreca...
jak to nic nie da to dopiero wymiana magla...
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

picia pisze:No to na dniach będę dalej sprawdzał. Dzięki za porady :) djmonkey co to za patent? ;)
Patent jest taki że oczyszczamy drążek stabilizatora z rdzy i nakładamy rurkę termokurczliwą z uszczelniaczem czyli taka którą stosujemy do robienia muf kablowych. zakładam gumę na drążek przy pomocy ludwika i mam święty spokój ze stabilizatorem bo się tak nie wyciera .
Sprawdź jeszcze ten luz na maglu i na końcach zaraz przy drążkach.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Ma ktoś może dla mnie stabilizator 22mm do Campusa? Mój niestety został zeżarty przez wiewióra:(

Co to są rurki termokurczliwe z uszczelniaczem? Bo takie normalne to znam. O co chodzi z tym uszczelniaczem?
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

W środku mają klej aby się wilgoć nie dostawała i dobrze wypełnia małe ubytki .
Z ceną bywa różnie ale w 25zł za metr da się zmieścić i to spokojnie starczy
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
picia
Posty: 58
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:05
Lokalizacja: Kraków

Post autor: picia »

Dzisiaj jedynie udało się przyjrzeć przekładni i wnioski: jak się kręci samym luzem to tłucze się jakby ktoś młotkiem o blache walił... Jutro spróbuję odszukać tą śrubę i się nią pobawić.
ODPOWIEDZ