Strona 1 z 1

Trabant 601

: 7 stycznia 2014, 17:20
autor: Wojtek
Hej, piątki jeszcze nie posiadam, acz pochwalę się swoim Trabantem, w którego remont włożyłem sporo kasy i przede wszystkim serce i czas(9 miesięcy).

Autek kupiłem za 1800 zł w Tomaszowie.
Obrazek
Pośmigałem trochę(bez prawa jazdy jeszcze), gdy podkusiło mnie aby zajrzeć pod dywaniki. Zaznaczam że byłem kompletnym laikiem jeśli chodzi o lakierowanie i spawanie...
Obrazek
Szybka naprawa
Obrazek
Obrazek

Potem zdałem prawko, wyjechałem Trabantem z garażu i przytrafiła mi się kolizja(1 dzień jazdy!). Stłuczony błotnik, nowy kupiłem za 5 zł na złomie. Niestety w garażu okazało się że trochę więcej będzie roboty...
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Przyszedł czas lakierowania
Obrazek

Obrazek

I efekt finalny
Obrazek

Obrazek


A teraz? Planuję podszykować go mechanicznie(został układ kierowniczy), sprzedać i kupić Piąteczkę. : )

: 7 stycznia 2014, 21:44
autor: TQT
Oj, szkoda sprzedawać klasyka :( - ładny jest :)

: 7 stycznia 2014, 22:11
autor: dredzioch1
Elegancki. + za spawanie podłogi - wygląda na porządna robotę czyli doczołowo bez zakładki i spaw ciągły, a nie wiejska technika uprawiana przez większość blacharzy czyli jeżogroszek. Mogłeś tylko spawy przejechać ściernica listkową, aby całkiem zniknęły - nie widać wtedy zupełnie miejsca spawu i wygląda na nierobione.

A tutaj macie zdjęcia co to jeżogroszek:) Nie róbcie tak:)
http://www.capri.pl/car/3004/2710&img=large

R5 lubią gaz - każdy silnik go toleruje.

: 7 stycznia 2014, 22:55
autor: Wojtek
Mylisz się, spaw ciągły w Trabancie nie przejdzie, tu są półmilimetrowe blachy miejscami, ciągły by odkształcił blachę. Na podłodze są to liczne punktowe spawy lub małe pociągnięcia ciągłym(to robił spawacz "profesjonalsita"), niestety to co robiliśmy we własnych warunkach to już w większości zakładka, ale nie ma prawa to zardzewieć, wszędzie gdzie blachy się stykały dałem sowicie podkładu epoksydowego, całość zabezpieczona masą uszczelniającą na spawy oraz zakonserwowana.


Kilka fot takich miejsc z których nie jestem zadowolony, aczkolwiek jak zaobserwujesz jest tam dużo podkładu i wszystko jest dość fajnie zabezpieczone.
https://lh4.googleusercontent.com/-_ldg ... C_0118.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-Brze ... C_0078.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-GmVn ... C_0074.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-CI-J ... C_0072.JPG

Tutaj jest galeria moja i kuzyna, w jego trabancie(niebieski) wydaje mi się że to spawanie punktowe jest troche przesadzone https://plus.google.com/photos/10544112 ... psrc=pwrd1

: 7 stycznia 2014, 23:31
autor: dredzioch1
Bo to robisz punktowo tak długo, aż stanie się spawem ciągłym. Z uwagi na przegrzanie i odkształcenia blachy. Jasne, że nie jedziesz od razu po całości tylko po kawałku, aż się zapełni całe.