Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Silniczek krokowy

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

kuba113
Posty: 71
Rejestracja: 16 września 2013, 16:29
Lokalizacja: ³odz

Silniczek krokowy

Post autor: kuba113 »

Witam mam problem z silniczkiem krokowym...jest on w tej chwili zaslepiony gdy go odslepie i podlacze caly czas mam 200obrotow nawet jak odepne od niego kostke, gdy jest zaslepiony i podlaczony pod kostke na zimnym silniku mam 0, 8 a jak sie rozgrzeje trzyma 150obrotow, rozebralem go wyczyscilem ale caly czas jest tak samo...ma ktos jakis pomysl na to zeby dobrze to ustawic?
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

to nie silniczek krokowy a jak już to zwykły silnik . sprawdź jego poprawne działanie podłączając pod akumulator zmieniając polaryzację .resztę masz na forum
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

Z tego co mi wiadomo to silniczek Kuba sprawdzał/czyścił.Cóż, jak coś to posiadam zamiennik zamontowany w poprzednim motorze i leży gdzieś pewnie w warsztacie u kolegi jakieś 100km od Bydgoszczy .
Ten kolega(forumowicz) montował mi większośc gratów ze swojego GTE ,spawał min.podłogę,upiększał picował i wkładał mnóstwo swojego czasu i pracy. Został zdaje się nazwany CUKIERNIKIEM czy jakos tak ;) ale mniejsza z tym.
Jak chcesz i masz tyle odwagi to na PW dam ci namiary na niego.Na pewno się dogadacie.Silnik oczywiście jest mój więc za część nie zapłacisz nic -taki jestem dobry wyobraź sobie.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

200 obrotów? Nieosiągalne dla silnika spalinowego w aucie :)
kuba113
Posty: 71
Rejestracja: 16 września 2013, 16:29
Lokalizacja: ³odz

Post autor: kuba113 »

Kabar to jak to jes skoro na liczniku od obrotow jest x100 to jak wskazowka jest na 2 to ile jest obrotow?
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Masz rację na liczniku jest x100, ale nie ma 2 tylko 20...
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Sprawdź jeszcze wężyki i zaślepki podciśnienia w podstawie wtrysku.
ODPOWIEDZ