Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

kute tłoki Wossner, a skok tłoka

Dział poświęcony tylko Renault 5 GT Turbo.

Moderator: Moderatorzy

R5GTT
Posty: 21
Rejestracja: 4 maja 2011, 18:11
Lokalizacja: Polska

kute tłoki Wossner, a skok tłoka

Post autor: R5GTT »

chcę zakupić kuty tłok wossner'a
http://re5pect.pl./kute-tloki-woessner- ... turbo.html

moc, którą chcę uzyskać to 200-230 km - powiedzie mi proszę jaki skok tłoka najlepiej wybrać i dlaczego to jest takie ważne.

Uprzedzałem, że jestem laikiem ;) ja nie będę składał sprzętu jakby coś ;)
carmaker

Post autor: carmaker »

Skok tłoka to zależy od układu korbowego :szok: co do wossnera to na te 230KM wyrzucone pieniądze seryjne tłoki spokojnie tyle wytrzymują (podobno). Pieniążki lepiej wydaj na nowe tuleje i tłoki , panewki ACL race i szpilki głowicy ARP albo Corteco plus dobra uszczelka pod głowice z podpisem competition w przeróbke gaznika. W jakieś turbo T25 - T30 które to uciągnie i kogoś co to dobrze poskłada...wyjdzie z pare tysięcy :)
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

Pewnie konieczna będzie jeszcze przeróbka skrzyni biegów (gdzieś taką widziałem w necie, wzmacniają tzw. "okulary" - otwory mocowania łożysk), bo standardowa się pewnie rozleci. To też pewnie nie za darmo :)
No wszystko to, to tylko kwestia pieniędzy :)
carmaker

Post autor: carmaker »

ze skrzynia to się trzeba ukłonić do Mario-S wykona tą przeróbkę + ta przeróbka "dyfra" z segera na śruby żeby "nie wypadało"
R5GTT
Posty: 21
Rejestracja: 4 maja 2011, 18:11
Lokalizacja: Polska

Post autor: R5GTT »

carmaker pisze:Skok tłoka to zależy od układu korbowego :szok:
ale to jak mam dobrać skok tłoka do układu korbowego?
czy kupić tłok z najmniejszym stopniem sprężenia?
rrrrrrrrrr
Posty: 1
Rejestracja: 8 marca 2014, 21:01
Lokalizacja: warszawa

Post autor: rrrrrrrrrr »

Witam co do tłoków to kup sobie tarabusi są one wraz z tulejami u mnie wytrzymywały 250 km na t 28 i po rewizji silnika nie wskazywały zużycia ani uszkodzeń .

[ Dodano: 22 Marzec 2014, 20:13 ]
Jesli chodzi o turbo to bym zainwestował w gt 28 r z ar 54 ciepłą stroną są właśnie dostępne w garrett jest to sprężarka z dużym zapasem w mojej teraz wyszło 260 km i nie kiśnie
R5GTT
Posty: 21
Rejestracja: 4 maja 2011, 18:11
Lokalizacja: Polska

Post autor: R5GTT »

rrrrrrrrrr pisze:Witam co do tłoków to kup sobie tarabusi są one wraz z tulejami u mnie wytrzymywały 250 km na t 28 i po rewizji silnika nie wskazywały zużycia ani uszkodzeń .

[ Dodano: 22 Marzec 2014, 20:13 ]
Jesli chodzi o turbo to bym zainwestował w gt 28 r z ar 54 ciepłą stroną są właśnie dostępne w garrett jest to sprężarka z dużym zapasem w mojej teraz wyszło 260 km i nie kiśnie
gdzie kupowałeś tłoki tarabusi? nie mogę nic w google ciekawego wykilkać?
Kute tłoki do jakiej mocy są?

[ Dodano: 23 Marzec 2014, 02:13 ]
Czy może coś słyszeliście o takim cudzie?
http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-R5-GT ... 2a1d3b9e06
ODPOWIEDZ