Strona 1 z 1

kute tłoki Wossner, a skok tłoka

: 16 marca 2014, 22:15
autor: R5GTT
chcę zakupić kuty tłok wossner'a
http://re5pect.pl./kute-tloki-woessner- ... turbo.html

moc, którą chcę uzyskać to 200-230 km - powiedzie mi proszę jaki skok tłoka najlepiej wybrać i dlaczego to jest takie ważne.

Uprzedzałem, że jestem laikiem ;) ja nie będę składał sprzętu jakby coś ;)

: 17 marca 2014, 21:12
autor: carmaker
Skok tłoka to zależy od układu korbowego :szok: co do wossnera to na te 230KM wyrzucone pieniądze seryjne tłoki spokojnie tyle wytrzymują (podobno). Pieniążki lepiej wydaj na nowe tuleje i tłoki , panewki ACL race i szpilki głowicy ARP albo Corteco plus dobra uszczelka pod głowice z podpisem competition w przeróbke gaznika. W jakieś turbo T25 - T30 które to uciągnie i kogoś co to dobrze poskłada...wyjdzie z pare tysięcy :)

: 17 marca 2014, 21:25
autor: TQT
Pewnie konieczna będzie jeszcze przeróbka skrzyni biegów (gdzieś taką widziałem w necie, wzmacniają tzw. "okulary" - otwory mocowania łożysk), bo standardowa się pewnie rozleci. To też pewnie nie za darmo :)
No wszystko to, to tylko kwestia pieniędzy :)

: 18 marca 2014, 13:39
autor: carmaker
ze skrzynia to się trzeba ukłonić do Mario-S wykona tą przeróbkę + ta przeróbka "dyfra" z segera na śruby żeby "nie wypadało"

: 18 marca 2014, 23:51
autor: R5GTT
carmaker pisze:Skok tłoka to zależy od układu korbowego :szok:
ale to jak mam dobrać skok tłoka do układu korbowego?
czy kupić tłok z najmniejszym stopniem sprężenia?

: 22 marca 2014, 20:13
autor: rrrrrrrrrr
Witam co do tłoków to kup sobie tarabusi są one wraz z tulejami u mnie wytrzymywały 250 km na t 28 i po rewizji silnika nie wskazywały zużycia ani uszkodzeń .

[ Dodano: 22 Marzec 2014, 20:13 ]
Jesli chodzi o turbo to bym zainwestował w gt 28 r z ar 54 ciepłą stroną są właśnie dostępne w garrett jest to sprężarka z dużym zapasem w mojej teraz wyszło 260 km i nie kiśnie

: 23 marca 2014, 02:13
autor: R5GTT
rrrrrrrrrr pisze:Witam co do tłoków to kup sobie tarabusi są one wraz z tulejami u mnie wytrzymywały 250 km na t 28 i po rewizji silnika nie wskazywały zużycia ani uszkodzeń .

[ Dodano: 22 Marzec 2014, 20:13 ]
Jesli chodzi o turbo to bym zainwestował w gt 28 r z ar 54 ciepłą stroną są właśnie dostępne w garrett jest to sprężarka z dużym zapasem w mojej teraz wyszło 260 km i nie kiśnie
gdzie kupowałeś tłoki tarabusi? nie mogę nic w google ciekawego wykilkać?
Kute tłoki do jakiej mocy są?

[ Dodano: 23 Marzec 2014, 02:13 ]
Czy może coś słyszeliście o takim cudzie?
http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-R5-GT ... 2a1d3b9e06