Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.7 MPI czasem faluje, przygasa + samozapłony

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

karo3003

1.7 MPI czasem faluje, przygasa + samozapłony

Post autor: karo3003 »

Witam

Mam kilka małych usterek, które pojawiają się czasami.

1. Lekko zawyżone obroty - podchodzą pod 1000 na rozgrzanym silniku
2. Czasem obroty falują (+/-200) - zdarzenie losowe, nie dzieje się to cały czas
3. Przy dojeżdżaniu do świateł (jadę na biegu i przed zatrzymaniem sprzęgło i luz) obroty spadają prawie do zera, silnik przygasa, napięcie spada po czym obroty zafalują i są stabilne
4. Losowo po wyłączeniu zapłonu na rozgrzanym silniku dostaje on samozapłonu (zakręci kilka razy i spokój)

Pozdrawiam
Karol
karo3003
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1031
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

No to od siebie ;)

Ad.1 Nieszczelności na dolocie, odmie i każdej rurce powietrznej...
Ad.2 Nieszczelności...
Ad.3 Silniczek krokowy niesprawny lub końcówka spalona w kompie i nie steruje krokowym...
Ad.4 Czujnik położenia wału...do sprawdzenia...

Ogólnie elektryka w tym silniku ważna sprawa tak jak sprawne czujniki :)

Tyle ode mnie ;)
karo3003

Post autor: karo3003 »

A propos silniczka - jak sprawdzić czy ma sterowanie? Czy podpięcie silnika złączem diagnostycznym pod komputer coś pokaże? Jaki do tego jest potrzebny interface?
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1031
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

Miernik + opis F3n l742 prądów z forum renault 19 ;)

I lecisz po kabelkach. Nie pamiętam ile, ale właśnie tak dochodziłem u siebie do ładu ;)

Nie omijaj Lambdy ;)
karo3003

Post autor: karo3003 »

Hawi pisze:Miernik + opis F3n l742 prądów z forum renault 19 ;)
Miernik mam ale opis niestety niedostępny bo wygasły linki... Dysponujesz może kopią?
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

ściągnij książkę do r19 z netu, kiedyś ściągałem z chomika. Problem też przerabiałem w r19 tyle że u mnie walnięte były czujniki temperatury silnika i zasysanej mieszanki. Wskazywały co chwila inną temperature. Wymieniłem i po sprawie.
ODPOWIEDZ