Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

wymiar śruby wahacza

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

wymiar śruby wahacza

Post autor: Krzysiek92 »

Witam potrzebny mi rozmiar śrub mocujących wahacz do sanek bo poprzednie musiałem porozcinac i teraz musze dorobić. Drugie pyt jak zamocowana jest prawa polos w 1.7 bo ją niechcący wyrwałem ( ta od strony pasażera)
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Prawa półoś mocowana jest na podwójnym klinie przechodzącym na wylot przez wieloklin wychodzący ze skrzyni - jak udało Ci się to zrobić?
Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

Post autor: Krzysiek92 »

A żebym to ja wiedział jak to zrobiłem. Kurde jakieś czary mary robiłem zawias z przodu, wyjąłem mc persona, całą maglownicę i wahacze i podparłem piastę, wstaję rano a tu wszystko dynda
vino1986

Post autor: vino1986 »

moglo klina nie byc i dlatego wyszla... bo ona niby sie bedzie dociskac sama o skrzynii ale uszczelnienie na wewnetrznej polosi nie bedzie oleju w skrzyni trzymac... zamontuj nowy uszczelniacz skrzynii i oringi zamontuj poloske i zabij klinem bo tak jak Tomek pisze sama nie powinna wyjsc bez usuniecia owej czesci...

PS znajac zycie sroba to bedzie m12 ale moge sie mylic...
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

mi kiedyś w lagunie te zabezpieczenie wypadło (nie wiem jak ale tak się stało) i na prawym łuku półoś wypieła się ze skrzyni
ODPOWIEDZ