Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Półośki Renault swap na F7P

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

lukasz1988
Posty: 69
Rejestracja: 2 stycznia 2011, 16:41
Lokalizacja: Wo³omin

Półośki Renault swap na F7P

Post autor: lukasz1988 »

Siema. Mam takie pytanie mianowicie półosiek bo często to strzela przegub zegier w skrzyni to już parę razy wymieniałem :) czy pasują półośki od jakiegoś innego samochodu mocniejsze jakieś? Bo te od r5 wydaje mi się, że nie są przystosowane do silnika F7P.
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

często strzela przegub? to jak ty jeździsz?!!
A jeśli już kilka razy seger w skrzyni wymieniałeś to nie wina samego segera tylko jego "siedzisko" masz wyjechane
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Łukasz - weź no zacznij używać gramatyki i interpunkcji, bo tak to napisałeś, że dopiero Rycho naprowadził mnie na właściwy trop :)
Przy normalnej jeździe pęknięcie pierścienia i segera zabezpieczającego występuje sporadycznie.
Przy jeździe sportowej pęka znacznie częściej i dlatego robi się takie "patentowe" zabezpieczenie. O ile pamiętam MarioS kiedyś pokazywał - poszukaj na forum. Jak nie znajdziesz u nas to na innych forach Renault, bo to dość znany problem.
Co do półosi, to F7P nie jest jakimś szczególnym demonem mocy. Bez problemu wytrzymują i więcej. Naturalnie do sportowej jazdy można pokusić się o zrobienie wzmocnionych w zakładach regenerujących, ale tanio to nie będzie. Zwykłe tylko dobre powinny spokojnie wystarczyć.
lukasz1988
Posty: 69
Rejestracja: 2 stycznia 2011, 16:41
Lokalizacja: Wo³omin

Post autor: lukasz1988 »

Co do skrzyni to kolega mi składa krótką właśnie z tym patentem żeby seger nie wyskakiwał (pękał). Ja tylko chciałem się zapytać czy od innego samochodu jakieś półośki pasują. Teraz drugie pytanie bo od paru dni mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Jak się rozgrzeje jest ok pali za każdym razem a na zimnym kiepsko. Jak odpali to za jakieś 2 sekundy sam gaśnie. Za 4 albo 5 razem odpale i jest ok. Tak jakby zalewało go benzyna i nie ma siły ruszyć bo gaśnie. Jak złapię trochę temperatury jest ok. Może być czujnik temp co idzie do komp? Czy coś innego obstawiacie?
ODPOWIEDZ