Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Temat, który zdenerwuje

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Szanuję ludzi, którzy mają wizje i chcą ją realizować, ale ...
Ale w przypadku Renault Super 5 szlaki są dawno przetarte i zamiast ryzykownych kombinacji z niepewnym efektem końcowym, można w sposób prosty i dość tani dokonać modyfikacji "sportowych".
Zawieszenie GTE/GTT Ph1,
Hamulce tył GTE/GTT Ph1, przód Clio II/ Thalia (i stao innych) 259 mm TRW (Lucas)
Sinik 1.7 1.8 2.0 8V Renault 19 / Clio I lub modyfikowany Renault 1.7 Turbo z Volvo serii 400

Dalej robi się trudniej i drogo.
nowy93
Posty: 22
Rejestracja: 21 czerwca 2015, 12:13
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: nowy93 »

Rycho, Twój pomysł zrozumiałem i powiem że jest mega ciekawy ;) Swoją ,,rozkminę" oparłem na wklejonym tekście z forum rajdowetrójmiasto, gdzie gość pisze o przebudowanych amorkach nie wspominając o sprężynach. Sam twardy, gazowy amortyzator nie zrobi nic dobrego przy miękkim zawiasie (tak mi się wydaje).

Tommies, wiesz jak to jest- są pewne dobre sposoby, ale zawsze się myśli ,,a może lepiej/ może taniej/ może prościej".

Ogółem wszystko zależy od ceny i dostępności niektórych części.

Ponad to dziękuję Wam Panowie za wypowiedzi, są dla mnie bardzo pomocne ;)

[ Dodano: 27 Wrzesień 2015, 22:28 ]
Okej Panowie, może nie jest to zbieżne z zasadami forum ale zamieszczam post żeby było widać ze temat nie umiera.

Nooo ktoś kto czytał od początku temat raczej nie zada pytanie czy mówię poważnie.

Samochód zostanie bardziej doinwestowany niż było w założeniach.
Widzę że wasq sprzedaje fajny komplet na swapa. Niestety jestem w najbliższym czasie przykuty nie pracy i obowiązków, nie ma szans żebym jechał do Łodzi. Może to lepiej bo nie słynę z cierpliwości a druciarstwa temu wyjątkowemu autku nie zamierzam fundować.

Najpierw pełna sprawność, potem zawias, hamulce okej. Trochę pasuje się rozjeździć jeszcze na 1.4 bo muszę trochę utemperować swój temperament.

Na chwilę obecną proszę o doradzenie jakie firmy wybrać jeśli chodzi o części. Do wymiany wszystkie gumy i sworznie na zawieszeniu oraz łożyska.

Może ktoś ma jakieś fajne gadżety, które można wysłać pocztą/ kurierem? Wnętrze Campusa jest tak surowe że może być jeszcze bardziej ale pasuje wygodnie siedzieć i mieć na czym wygodnie zacisnąć dłonie.

Wartość auta już urosła. Dla mnie.
Awatar użytkownika
Andzia
Posty: 3951
Rejestracja: 7 lipca 2011, 14:22
Lokalizacja: Wroc³aw/£ozina

Post autor: Andzia »

cierpliwości, coś z tego fajnego będzie :lol:
nowy93
Posty: 22
Rejestracja: 21 czerwca 2015, 12:13
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: nowy93 »

http://darstuning.com.pl/sprezyny-obniz ... t-5--35mm/

Te mogą być?

Jak te sprężyny będą się zgrywać z fabrycznymi amorami (które są w rewelacyjnym stanie, na przeglądzie tak stwierdzono) to bym tak tylko dla wyglądu popuścił belkę (jeśli się da bez rzeźbienia) żeby Renia stała mniej więcej równo. Rzecz jasna w dalszej kolejności by siadła belka gtt/e ale na razie nie ma potrzeby. Z tyłu nikt nie jeździ jak coś więc obcieraniem się nie martwię.

Na razie autko musi się turlać powoli, to mogłoby się turlać nisko, w okolicy drogi są w porządku. :P
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

Jak kupisz sprężyny to daj je razem z amortyzatorami do magików od amorów. Mądry fachura "dostroi" fabryczne amorki do tych sprężyn.
nowy93
Posty: 22
Rejestracja: 21 czerwca 2015, 12:13
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: nowy93 »

A ogólnie to sprężyny MADa dobre?

Belke tak tylko dla aspektów optycznych mozna obniżyć bez większych problemów?

Czytałem w innych tematach i opinie podzielone. Wiem że z pasażerem nie pojeździ.
ODPOWIEDZ