Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Klekotanie i dymienie

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

pzengota
Posty: 51
Rejestracja: 15 maja 2014, 21:48
Lokalizacja: Gdynia

Klekotanie i dymienie

Post autor: pzengota »

Witam
Czas temu robiłem remont 1.4 na mono, wymienione były pierścienie, głowica zrobiona i nowy rozrząd inne. Wcześniej klepał na zimnym niczym zawory, mimo że wyregulowane ale jak się rozgrzał to ucichło. Ale dziś mimo tego że jest ciepły to dalej klepie, a dodatkowo z odmy idzie biały dym, ciśnienie z niej jest dość spore, było tak od czasu złożenia silnika. Panewki, tuleje i tłoki z korbami były dobre jak składałem.
Sam już nie wiem co może być, boję się najgorszego, bo nie dość że brakuję pieniędzy, czasu a co najgorsze: sił, zrobi się jedno a 3 następne rzeczy są do zrobienia.
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 992
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Patencik1987 »

A panewki wróciły na swoje miejsca?oznaczałeś je przed zdjęciem?dokręcałeś stopki korbowodów z właściwym momentem?wał wyglądał jakoś?jaki olej lałeś do silnika?
pzengota
Posty: 51
Rejestracja: 15 maja 2014, 21:48
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pzengota »

Tak, panewki wróciły na swoje miejsca, wyglądały dobrze, stopy korbowodów dokręcałem kluczem dynamometrycznym, wał też był w porządku, a olej jaki wlałem to wg zaleceń z książki 15w40 totala.
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

a jak składałeś tuleje to dałeś nowe uszczelki o odpowiedniej grubości? Tam są bodajże 3 różne grubości tych uszczelek i po założeniu tuleje muszą wystawać o określoną wartość ponad blok silnika. A jak określiłeś że tuleje , wał itd były dobre? Tak na oko czy robiłeś pomiary? Może stukać łożyskowanie wałka rozrządu. Te panewki wałka też się wymienia.
ODPOWIEDZ