witam wszystkich, natrafiłem na takie coś, może komuś się kiedyś przyda
po niemiecku ale dużo słowa pisanego nie ma
pdf w załączniku
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Swap F7P/F7R z Clio do GTE - opis elektryki
Moderator: Moderatorzy
Swap F7P/F7R z Clio do GTE - opis elektryki
- Załączniki
-
- KP_F7PR_Clio[1].pdf
- (383.86 KiB) Pobrany 615 razy
Wiem, że temat dotyczy elektryki ale nie chce dodawać nowego tematu i zaśmiecać forum.
Przymierzam się w końcu do przełożenia silnika w R5 GTX 1.4 C2J (gaźnik) rocznik 1988 . Dawca to Megane I 2.0 16v F7R i skrzynia biegów JC5. Potrzebuje konkretnych odpowiedzi lub osoby, która taki swap robiła i jest wstanie mi pomóc
Moje pytania brzmią następująco:
1. Jakie łapy i poduszki będą potrzebne do swapu? Szukam rozwiązania p&p. Silnik ma być założony na dolnych łapach, czyli jak w R19 1.8 16v.
2. Z czego założyć półośki ? Myślałem o Clio I 1.8 16v, tylko nie wiem jak będzie z piastami w R5 ?
3. Chłodzenie silnika - jaką chłodnice zastosować i co trzeba ewentualnie przerobić ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi
Przymierzam się w końcu do przełożenia silnika w R5 GTX 1.4 C2J (gaźnik) rocznik 1988 . Dawca to Megane I 2.0 16v F7R i skrzynia biegów JC5. Potrzebuje konkretnych odpowiedzi lub osoby, która taki swap robiła i jest wstanie mi pomóc
Moje pytania brzmią następująco:
1. Jakie łapy i poduszki będą potrzebne do swapu? Szukam rozwiązania p&p. Silnik ma być założony na dolnych łapach, czyli jak w R19 1.8 16v.
2. Z czego założyć półośki ? Myślałem o Clio I 1.8 16v, tylko nie wiem jak będzie z piastami w R5 ?
3. Chłodzenie silnika - jaką chłodnice zastosować i co trzeba ewentualnie przerobić ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi