Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Renia z komisu

Wrzucamy tutaj auta znalezione w sieci, multimedia, ogloszenia, aukcje itp...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
jacenty
Posty: 111
Rejestracja: 11 lutego 2016, 13:30
Lokalizacja: Wroc³aw

Renia z komisu

Post autor: jacenty »

Cześć, czy zna ktoś ten egzemplarz?

http://otomoto.pl/oferta/renault-sprzed ... yhzwT.html

Rozglądam się za autem dla siebie, niewiele jest ogłoszeń a dzisiaj to znalazłem. Nie lubię kupować z komisu ale...
Mam 250km, szkoda jechać żeby się rozczarować. A przez telefon to wiadomo wszystko cacy.
Może ktoś już je oglądał? Najważniejsze dla mnie to korozja - progi, podłoga, podłużnice, nadkola.
Ma hak i tył nisko siedzi więc raczej miał ciężką służbę i tylny zawias jest do wymiany tak przypuszczam.
Silnik mały 1,1 i przebieg 360.000km przynajmniej prawdziwy, nie chciało się nikomu kręcić licznika :] do tego LPG. Przynajmniej opłaty i tankowanie byłyby oszczędnościowe. A gdyby ten egzemplarz był nie zgnity to można by mu w przyszłości włożyć 1,4.
Czy mógłby ktoś obejrzeć tą Renię? Zrobić kilka dodatkowych zdjęć, sprawdzić czy odpala od pierwszego, czy dymi z rury, w jakim stanie sprzęgło itp. Postawię flaszkę czy tam halbe :)
Czy się w to nie ładować? Jakieś podpowiedzi?

pzdr, J.
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

W 5 nikt nie kręci liczników, bo nie ma to sensu. Po co? Akurat w przypadku 5 przebiegi rzędu 150000-250000 są normą, bo to miejski dupowóz, a nie fur na długie autostradowe trasy.
Zobacz na leboicoin.fr. Tam jest cała masa takich co poniżej 150000 mają.
kujtek
Posty: 90
Rejestracja: 13 stycznia 2014, 21:19
Lokalizacja: polska

Post autor: kujtek »

hmmm, kierownica z R25 phase 1 z przyciskami tempomatu, zegarek z 19 ph1
a.d.a.m.
Posty: 18
Rejestracja: 28 czerwca 2011, 15:13
Lokalizacja: ¦l±sk CIeszyñski

Oglądałęm ją osobiście

Post autor: a.d.a.m. »

Oglądałem ją osobiście, prze zakupem mojej Piątki "nr 3".
Była od mocno starszego Pana w Żorach (lat70-80?), zmieniał bo potrzebował czegoś
nowszego. Miała dużo "patentów" i blacharsko też żadna rewelacja, chciał 1800zł.
Silnik chodził w miarę równo, ale był ciepły jak przyjechaliśmy go oglądać,
ale moje wrażenie było takie, że na zimno będzie dużo gorzej. Podszybie słabe i chyba już raz było reanimowane, progi bardzo słabe. Ogólnie w lepszym stanie blacharskim,
z połowę mniejszym przebiegiem ale bez gazu i 1.4 kupiłem za połowę tej kwoty.
Awatar użytkownika
jacenty
Posty: 111
Rejestracja: 11 lutego 2016, 13:30
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: jacenty »

Dzięki za podpowiedzi - interesowałem się tą bo akurat była w ogłoszeniach. Kupiłem inną. Moje dalsze przygody z ogarnianiem auta będe opisywał w dziale Nasze Renówki:

http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.php?t=11446
ODPOWIEDZ