Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Kolejne moje Super5

Czyli zanim zaczniesz pisać posty...

Moderator: Moderatorzy

a.d.a.m.
Posty: 18
Rejestracja: 28 czerwca 2011, 15:13
Lokalizacja: ¦l±sk CIeszyñski

Kolejne moje Super5

Post autor: a.d.a.m. »

W związku z zakupem kolejnej już piąteczki, tym razem z rocznika Campus z rocznika 85.
Uznałem że trzeba się aktywować na forum, zawsze to łatwiej będzie walczyć z opornym żelazem. Pierwsze 5 umarło na silnik i blachę, drugie zostało staranowane na skrzyżowaniu przez wyścigowego nastolatka, który zaatakował biedna renóweczkę na z podporządkowanej i wbił ją na budynek po drugiej stronie ulicy. Teraz nadeszła Piąteczka nr 3. Po stracie Renóweczki nr 2 mieliśmy z żoną dylemat co dalej, ale jako że po poprzednikach zostało dużo części zamiennych uznaliśmy że wypada pozostać wiernymi marce. Kupiliśmy ją właściwie na sztukę z zamiarem reanimacji (na razie zrobiliśmy sprzęgło, zaprawki i polerkę lakieru).
Teraz zabieram się za wnętrze, jako że bieda wersja kompletnie nam nie pasuje, będziemy robić na elegancko na bazie gratów z poprzedniej piąteczki.

Tu fotki naszej nr2, fotek trójki jeszcze nie będzie bo jest w robocie.


Na koniec pytanie czy do Campusa podejdzie kompletna deska rodzielcza od Baccary (Exclusiva)?
Załączniki
DSC01027.JPG
DSC01032.JPG
DSC01034.JPG
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 992
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Patencik1987 »

Naprawdę ładna sztuka powodzenia w pracach i liczymy na więcej zdjęć
a.d.a.m.
Posty: 18
Rejestracja: 28 czerwca 2011, 15:13
Lokalizacja: ¦l±sk CIeszyñski

Jeszcze parę fotek

Post autor: a.d.a.m. »

No to jeszcze kilka fotek ś.p. "dwójki",
Załączniki
"dwójeczka"
"dwójeczka"
"dwójeczka" w plenerze
"dwójeczka" w plenerze
jeszcze jedna "dwójeczka"
jeszcze jedna "dwójeczka"
Nowy nabytek 1.4 mono
Nowy nabytek 1.4 mono
Ostatnio zmieniony 2 marca 2016, 17:00 przez a.d.a.m., łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Andzia
Posty: 3950
Rejestracja: 7 lipca 2011, 14:22
Lokalizacja: Wroc³aw/£ozina

Post autor: Andzia »

nie mamy limitów w zamieszczaniu zdjęć więc próbuj śmiało. Szkoda, tak ładnej sztuki ale dobrze, że już masz następczynię :)
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Campus 1.4mono 85? Chyba nie bardzo.....
a.d.a.m.
Posty: 18
Rejestracja: 28 czerwca 2011, 15:13
Lokalizacja: ¦l±sk CIeszyñski

Znaczy szczepan.

Post autor: a.d.a.m. »

W papierach jest litrówka i nawet tabliczka z oznaczeniem silnika pasuje do litrówki, ale monowtrysku chyba nie zakładali do mniejszych silników. Aparat zapłonowy ma tylko palec i kopułkę, nic więcej, jest też czujnik położenia wału i elektryczna pompa paliwa przy zbiorniku, a w miejscu na bloku gdzie powinna być mechaniczna pompka jest zaślepka. Duży filtr powietrza i egr. No i jeździ stanowczo lepiej niż poprzedniczka z 1.1 na gaźniku, więc albo to 1.4 albo dobrze zrobione 1.1
Ostatnio zmieniony 2 marca 2016, 17:54 przez a.d.a.m., łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kurylek
Posty: 316
Rejestracja: 4 sierpnia 2010, 14:19
Lokalizacja: W³oc³awek/Wawa

Post autor: kurylek »

Deska pasuje tylko musisz z całą wiązką przełożyć.
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Wygląda identyczni jak mój Campus, ale rok w dowodzie masz chyba lewy.... I nie sądzę, aby była to pomyłka:)
Awatar użytkownika
Andzia
Posty: 3950
Rejestracja: 7 lipca 2011, 14:22
Lokalizacja: Wroc³aw/£ozina

Post autor: Andzia »

Nowy nabytek chyba jest w gorszym stanie niż dwójka, chyba, że to tylko wrażenie z fotografii.
a.d.a.m.
Posty: 18
Rejestracja: 28 czerwca 2011, 15:13
Lokalizacja: ¦l±sk CIeszyñski

To chyba jednak FIVE "po lekkim tuningu"

Post autor: a.d.a.m. »

"Dwójka" też wymagała sporo pracy i na początku wyglądała tylko minimalnie lepiej niż "Trójka", a nr Vin to VF1C40004F000xxxx więc rok modelowy to chyba jednak okolice 85, ale vinu rozkodować bezpłatnie nie umiem, a wyposażenie wskazuje na wersję FIVE z niebieska tapicerką w dżdżownice.
Awatar użytkownika
kurylek
Posty: 316
Rejestracja: 4 sierpnia 2010, 14:19
Lokalizacja: W³oc³awek/Wawa

Post autor: kurylek »

Five to po 90 roku chyba tylko
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Vin wskazuje na szczepa pewnie:)
Awatar użytkownika
Andzia
Posty: 3950
Rejestracja: 7 lipca 2011, 14:22
Lokalizacja: Wroc³aw/£ozina

Post autor: Andzia »

Dopóki nie zostanie sprawdzony to nie ma co gdybać. A nawet jak szczepan, to co :) dbać i kochać trzeba jak każdą piąteczkę :)
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

większość 5 mamy szczepany
a.d.a.m.
Posty: 18
Rejestracja: 28 czerwca 2011, 15:13
Lokalizacja: ¦l±sk CIeszyñski

Post autor: a.d.a.m. »

Też się skłaniam ku hipotezie że Szczepan, albo inny Święty :]
Ale przy tym roczniku to nie ma większego znaczenia, ma jeździć i dawać frajdę.
Będę się poważnie udzielał w dziale giełda, bo muszę się pozbyć zbędnych części
po "dwójce", Jakby ktoś czegoś potrzebował to proszę pisać, bo giełda dla mnie jeszcze
niedostępna. A gratów sporo zostało.
Odkopałem nawet silnik 1.7 na dwugardzielowym gaźniku co go wieki temu od Maolata
kupiłem w Katowicach. Są też zapasowe drzwi do 3D, pokrywa silnika i jakieś duperele
wnętrza.

[ Dodano: 17 Marzec 2016, 20:41 ]
Specjalnie dla kolegi Jacenty foto reflektora renówki co się ostał z "dwójeczki".
Przepraszam że w ten sposób ale mam za mały staż żeby mieć dostęp do giełdy.
Załączniki
DSC06552.JPG
ODPOWIEDZ