Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Pompa paliwa 1.4 mono

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

a.d.a.m.
Posty: 18
Rejestracja: 28 czerwca 2011, 15:13
Lokalizacja: ¦l±sk CIeszyñski

Pompa paliwa 1.4 mono

Post autor: a.d.a.m. »

Szukałem nie znalazłem, a moja pompka w 1.4 mono zaczyna bardzo głośno pracować.
Wszystkie pompy przepływowe pod auto jakie udało się zlokalizować mają ciśnienie
pracy w okolicach 3 barów, a nie mam pojęcia czy takie właśnie ciśnienie powinna serwować.
Wie ktoś coś?
jack
Posty: 60
Rejestracja: 28 lutego 2016, 21:22
Lokalizacja: Strzy¿ów

Post autor: jack »

Pompa z Poloneza Truck'a pasuje idealnie z tego co się orientuję. 3 bary w mono wydaje mi się za dużo, tyle to do wielopunkta gdzie masz listwę z wtryskiwaczami.
a.d.a.m.
Posty: 18
Rejestracja: 28 czerwca 2011, 15:13
Lokalizacja: ¦l±sk CIeszyñski

Post autor: a.d.a.m. »

Pompa 3 barowa w 1.4 mono bez problemu działa, a nadmiar paliwa i tak wraca do baku A poza tym i taj 99% jazd jest na LPG, a benzynka tylko na rozpałkę. Tak, że odpuściłem temat kombinacji i latam na tej pompie.
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

jack pisze:Pompa z Poloneza Truck'a pasuje idealnie z tego co się orientuję. 3 bary w mono wydaje mi się za dużo, tyle to do wielopunkta gdzie masz listwę z wtryskiwaczami.
Internetowi znafcy.... W 1.4 mono jest pompa 3 barowa, nie montować pompy z trucka, nie montować pompy "zamiennikowej"!!!!! Tylko i wyłącznie!!!! oryginalny bosch, ew. jeśli do r5 robiło np. valeo to też może być. Nowe są k******o drogie, oczywiście lepiej kupić nówkę, ale polecam też poszukać używki, nie wiem jak bardzo ci ta pompa hałasuje, u mnie czasem delikatnie wyła podczas jazdy i strzelała sporadycznie, ale tak jeździłem, woziłem zapasową używkę zawsze w aucie :P Nigdy się nie przydała :P
a.d.a.m.
Posty: 18
Rejestracja: 28 czerwca 2011, 15:13
Lokalizacja: ¦l±sk CIeszyñski

Post autor: a.d.a.m. »

Dzięki za wsparcie z tymi trzema barami. Kupiłem właśnie oryginał bodajże w okolicach 300zł nówkę Bosch, bo taką miałem poprzednio. Jeździ działa i nie hałasuje. Nie wiem czy nie zabiłem je przez zapchane odpowietrzenie. Taj czy inaczej ze względu na zainstalowaną instalację gazową zrobiłem całkowite odcięcie pompy. Tak samo mam w dupowozie Citroen AX i ma nalatane ponad 300 tys na gazie i ani pompa ani wtrysk nie protestują, że ni ma chłodzenia paliwem.
Przy okazji zapytam znawców po co jest z boku zbiornika paliwa od strony prawej podłużnicy taki śmieszny skośny króciec, bo u mnie zaślepiony jest czerwonym korkiem i spod tego korka leci paliwo.
ODPOWIEDZ