Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Silnik GTT na pełnym wtrysku

Dział poświęcony tylko Renault 5 GT Turbo.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
rat-med5
Posty: 878
Rejestracja: 2 lutego 2010, 21:13
Lokalizacja: Mszana 44-325
Gender:

Post autor: rat-med5 »

To dobre pytanie do mario-s sam cos o wtrysku mysli.

Pozdro
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 991
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Patencik1987 »

O ile się dobrze orientuję to już ogarnął temat.
Po co pytać?ogarnąć samemu trzeba :) wtedy będzie prawdziwa satysfakcja i mega doświadczenie
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Kibicuje, aby doprowadzić taki pomysł do końca. Tylko czy aby nie prościej włożyć B18FT i kilkoma prostymi zabiegami podnieść moc? Jakby nie patrzeć, typoszereg C to okropnie antyczny silnik.
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 991
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Patencik1987 »

tommies pisze:typoszereg C to okropnie antyczny silnik.
Ale za to cholernie wytrzymały,jak B18F. Konstukcja toporna i solidna.
Awatar użytkownika
Zimny
Posty: 52
Rejestracja: 20 kwietnia 2015, 20:21
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Zimny »

Powoli działam z tematem tylko teraz muszę rozwiązać problem sterowania. A mianowicie, żeby zrobić to konkretnie na pełnej sekwencji potrzebuje dołożyć dodatkowy czujnik na wałek rozrządu, przy sohc nie było by problemu jednak tutaj z ohv mały się pojawia. Może ktoś z Was ma pomysł jak to rozwiązać? Inaczej zostanie tylko pół sekwencja :/
kujtek
Posty: 90
Rejestracja: 13 stycznia 2014, 21:19
Lokalizacja: polska

Post autor: kujtek »

na aparat zapłonowy musisz założyć. trigger u tokarza i jakiś czujnik dobrać
na jaki komputer się zdecydowałeś?
a zapłon sobie na wasted spark przenieś (dwie cewki), albo jak twój sterownik obsługuje to na fajkocewki z tfsi
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 991
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Patencik1987 »

Jak tam Zimny? dzieje się coś w temacie? czy na razie edukacja, a potem przyjemności?
ODPOWIEDZ