Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Krótki numer VIN

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

ProjectR4
Posty: 3
Rejestracja: 14 października 2019, 20:23
Lokalizacja: Tychy

Krótki numer VIN

Post autor: ProjectR4 »

Siema
W moim R5 mam 14 cyfrowy VIN. Coś jest namieszane bo: w dowodzie rocznik 1981, buda napewno super 5, Vin wybity na kielichu czyli od 1985r wg znalezionych informacji.
W dowodzie nic nie pisze ze to składak. Grill przedni ze znaczkiem na środku wskazuje na początek produkcji super 5. Samochód normalnie zarejestrowany. Może na początku produkcji trzaskali jakiś krótszy VIN? Wiecie coś na ten temat?
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Nie drąż tematu. Pewnych rzeczy lepiej nie wiedzieć:) Czasem życie w nieświadomości jest lepsze.
Słowo klucz to Szczepan niestety. W ciemno moge odkupic za 500, bo więcej jakkolwiek byłoby to auto zajebiste to warte nie jest i nigdy z uwagi na to nie będzie.
Awatar użytkownika
rat-med5
Posty: 874
Rejestracja: 2 lutego 2010, 21:13
Lokalizacja: Mszana 44-325
Gender:

Post autor: rat-med5 »

Hejo

VIN z babci lub innego wynalazku.

Na początku produkcji VIN był na kielichu. ale robiony numeratorami ( tak jak w babci) dość szybko był zmieniony sposób na kropeczki czy punkciki jak kto woli równo wypalany wręcz od linijki :lol:

Ja mam VIN numeratorami 17 znaków to org bo nikt nie zrobi w rombie liter "RN" W babci też tak się zaczynały numery romb z RN w środku.

ProjectR4 cóż masz szczepana a co gorsza to inna buda niż babcia więc ten kto się zna będzie wiedział że rocznik nie zgodny z budą. lipton :zalamka:
dredzioch1
Posty: 644
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

rat-med5 pisze:ProjectR4 cóż masz szczepana a co gorsza to inna buda niż babcia więc ten kto się zna będzie wiedział że rocznik nie zgodny z budą. lipton :zalamka:
Dlatego też zaproponowałem odpowiednią cyfrę. Choćby to nawet było wypasione GTT to z takim kwitem jest warte najwyżej tyle ile waży + może troche za jakieś fajne części, aby wspomóc odbudowę czegoś oryginalnego.
Awatar użytkownika
Andzia
Posty: 3930
Rejestracja: 7 lipca 2011, 14:22
Lokalizacja: Wroc³aw/£ozina

Post autor: Andzia »

ProjektR4 dopiero nabył tą piąteczkę i podejrzewam, że będzie się nią cieszył nawet z takim vinem.

I trochę się nie zgodzę z dredziochem, że auta które są szczepanem są warte tyle co ważą. Jest jeszcze inna ich wartość ale to już całkowicie indywidualna sprawa. :]

Piątal został uratowany i trzymam kciuki za jego dalszy żywot :okok:
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Ekhmm,
Kiedys na zlocie i to chyba dopiero po 2 czy 3 browarku naszło nas na sprawdzanie VIN piątek.
Dokładnie to już nie pamiętam, ale z cala pewnością ponad połowa nie mogla pochwalić się oryginalnym fabrycznym ;)
Niektórych nawet grawer z wieloletnia praktyka by się nie powstydził, takie ładnie wybite były.
ProjectR4
Posty: 3
Rejestracja: 14 października 2019, 20:23
Lokalizacja: Tychy

Post autor: ProjectR4 »

To i tak ma być indywidualny projekt wiec nie ma to dla mnie mniejszego znaczenia tylko się nad tym zastanawiałem. Moje numery są wykropkowane na kielichu ale mam tez tabliczkę znamionową na prawym fartuchu początek numeru C401 podejrzewam ze to może numer lakieru
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

C401 to oznaczenie modelu a w tym przypadku VIN powinieneś mieć taki:

VF1C401.....

Jak masz jakikolwiek inny to znaczy że masz przebijane numery.
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

Kiedyś widziałem super 5 z silnikiem 1.1 i miał numery z r 5 alpine. Byłem świadkiem jak gościu po numerach tarcze hamulcowe szukał i potem reklamował bo mu niby badziew sprzedali. Był przekonany że ma 100% alpine i żadne argumenty do niego nie trafiały. Myślałem że mnie z laci wy...doli :lol:
ODPOWIEDZ