Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
R5 GTE nie pali
Moderator: Moderatorzy
R5 GTE nie pali
Witam, chciałbym uruchomić moją 5 i pewnie bedę się jeszcze nie raz zwracał z prośbą o pomoc.
Piąteczka jak ja kupiłem to paliła chwilowo na zimnym nawet równo pracowała ale po chwili zaczynała sie krztusić itp wiec postanowiłem jej pomóc. Paliwko stare usunąłem, wymieniłem filtr paliwa, powietrza, świece oraz kable i co?...... palił na 2 gary 1 i 4 i tak telepał sobie. Na drugim cylindrze była iskra ale świeca nie wskazywała aby pracowała po wykręceniu. Problem w tym ze przy tym silniku dostęp do 3 i 4 świecy jest tragiczny i nawet poprawienie kapturka to udręka. Przeczyściłem kopułke oraz palec i po tym to już w ogóle tragedia. Zacząłem mieszać kablami tak że już nie wiem jak było na początku. Jaki jest schemat podłączenia kabli do kopułki? 1,3,2,4?
Aktualnie nie pali a wczesniej sobie chodził
Dodatkowo co to jest na foto zaznaczone na czerwono?
Piąteczka jak ja kupiłem to paliła chwilowo na zimnym nawet równo pracowała ale po chwili zaczynała sie krztusić itp wiec postanowiłem jej pomóc. Paliwko stare usunąłem, wymieniłem filtr paliwa, powietrza, świece oraz kable i co?...... palił na 2 gary 1 i 4 i tak telepał sobie. Na drugim cylindrze była iskra ale świeca nie wskazywała aby pracowała po wykręceniu. Problem w tym ze przy tym silniku dostęp do 3 i 4 świecy jest tragiczny i nawet poprawienie kapturka to udręka. Przeczyściłem kopułke oraz palec i po tym to już w ogóle tragedia. Zacząłem mieszać kablami tak że już nie wiem jak było na początku. Jaki jest schemat podłączenia kabli do kopułki? 1,3,2,4?
Aktualnie nie pali a wczesniej sobie chodził
Dodatkowo co to jest na foto zaznaczone na czerwono?
Co do przewodów - rozrys masz na kopułce. Lepiej kup nową i nie jakiś maxgear bo i tak będzie kicha.
To co zaznaczyłeś to silnik krokowy od sterowania wolnymi obrotami. Powinno być to podpięte.
Ogólnie tu jest komp który bada czujniki. Jak coś gmerałeś i odginałeś coś to mogłeś uszkodzić też wiązkę.
Najpierw bym popatrzył na kopułkę. U mnie jak postała na wilgotnym to szopka była i dopiero porządna kopułka dała radę.
To co zaznaczyłeś to silnik krokowy od sterowania wolnymi obrotami. Powinno być to podpięte.
Ogólnie tu jest komp który bada czujniki. Jak coś gmerałeś i odginałeś coś to mogłeś uszkodzić też wiązkę.
Najpierw bym popatrzył na kopułkę. U mnie jak postała na wilgotnym to szopka była i dopiero porządna kopułka dała radę.
-
- Posty: 644
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
R5 GTE nie pali
witam, oj gmerałem kablami a że sa stare to starałem sie ostrożnie. kable sztywne po latach też się o nie boję Dostęp do tego krokowego i świec fatalny,
Obawiam sie ze nie mam kompresji. Ktoś wie jak sprawdzić elektrycznie silniczek krokowy ? Jak pomierzyc rezystancje itp?
Pozdrawiam
Obawiam sie ze nie mam kompresji. Ktoś wie jak sprawdzić elektrycznie silniczek krokowy ? Jak pomierzyc rezystancje itp?
Pozdrawiam
Rezystancja jest zmienna zależna od temperatury ciężko o wartości.
Zobacz czy nie odpiąłeś czujnika temp pod krokowcem. Bo jak tak to na pewno nie odpali nigdy
Realnie jak przekręcasz kluczyk to powinno być słychać jak krokowieć jak pyka i zamyka się. Taki metaliczny dźwięk.
To pierwszy znak, że działa. Zawsze może się upalić końcówka TDA w kompie i nie domykać, ale to by falowały obroty a nie że nie odpalał.
Zobacz czy nie odpiąłeś czujnika temp pod krokowcem. Bo jak tak to na pewno nie odpali nigdy
Realnie jak przekręcasz kluczyk to powinno być słychać jak krokowieć jak pyka i zamyka się. Taki metaliczny dźwięk.
To pierwszy znak, że działa. Zawsze może się upalić końcówka TDA w kompie i nie domykać, ale to by falowały obroty a nie że nie odpalał.
-
- Posty: 644
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
R5 GTE nie pali
witam, jak przekręcę kluczyk to w krokowiecu tylko buczy cewka cichutko przez cały czas. Nie rusza się - odpiąłem go i sprawdzałem ma wyciągniętym.
Sprwdzę pod silnikiem krokowym ten czujnik temperatury. Gdzie sie dokładnie znajduje ?
Juz podejrzewam ze rozrząd się przestawił bo sprawdziłem zapłon, kopułkę i jest OK. Paliwo też podaje a nie pali Z tego co wiem to nawet bez krokowego powinien odpalić.
Jutro sprawdze kompresję czujnikiem ale niestety na zimo bo nie mogąc odpalić trudno przeprowadzic próbę na ciepłym silniku
Pozdrawiam
Sprwdzę pod silnikiem krokowym ten czujnik temperatury. Gdzie sie dokładnie znajduje ?
Juz podejrzewam ze rozrząd się przestawił bo sprawdziłem zapłon, kopułkę i jest OK. Paliwo też podaje a nie pali Z tego co wiem to nawet bez krokowego powinien odpalić.
Jutro sprawdze kompresję czujnikiem ale niestety na zimo bo nie mogąc odpalić trudno przeprowadzic próbę na ciepłym silniku
Pozdrawiam
EDIT:
Patrząc na kopułkę od strony filtra.
1 - lewy -- 2
3 - lewy -- 4
przy czym 1 jest najbliżej nas w głowicy.
Trochę materiału na forum jest do znalezienia tylko trzeba czasu na uzyskanie odpowiedzi.
Dodatkowo od siebie, rób duuużooo zdjęć jest łatwiej później.
W bloku wtyczka dwu-pinowa. W linii z krokowcem. Do niej jest dopiero przefikany dostęp.
No to może ci zwarło w wiązce i upaliła się końcówka w kompie. koszt z 3 zł tyle że trzeba wputować i pasty dać
Powinien cykać pozycjonując się. Zawsze możesz zatkać i tą dziurę i powinno odpalić.
Myślę że z kablami namieszałeś. Później podejdę i otworzę maskę i napiszę jak jest u mnie.
Patrząc na kopułkę od strony filtra.
1 - lewy -- 2
3 - lewy -- 4
przy czym 1 jest najbliżej nas w głowicy.
Trochę materiału na forum jest do znalezienia tylko trzeba czasu na uzyskanie odpowiedzi.
Dodatkowo od siebie, rób duuużooo zdjęć jest łatwiej później.
W bloku wtyczka dwu-pinowa. W linii z krokowcem. Do niej jest dopiero przefikany dostęp.
No to może ci zwarło w wiązce i upaliła się końcówka w kompie. koszt z 3 zł tyle że trzeba wputować i pasty dać
Powinien cykać pozycjonując się. Zawsze możesz zatkać i tą dziurę i powinno odpalić.
Myślę że z kablami namieszałeś. Później podejdę i otworzę maskę i napiszę jak jest u mnie.
- Patencik1987
- Posty: 992
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
1 garnek jest od strony koła zamachowego,jeżeli czyściłeś kopułkę i jest gorzej to dobrze się koło niej "kręcisz" kup nowy palec i nową kopułkę lub sprawdź zamocowanie starej i stan węglowej szczotki w środku.Rozrząd możesz sprawdzisz dla pewności.Sprawdź również wtyczkę od komputera czy nie jest mokra(może zacieka gdzieś)jak zacieka to i sam komputer także.
[ Dodano: 10 Grudzień 2019, 10:20 ]
Sprawdź też przewody podciśnieniowe i czy nie ma lewego powietrza.Map sensor czy jest drożny przewód podciśnienia do kolektora.
[ Dodano: 10 Grudzień 2019, 10:20 ]
Sprawdź też przewody podciśnieniowe i czy nie ma lewego powietrza.Map sensor czy jest drożny przewód podciśnienia do kolektora.
R5 gte nie pali
Witam, dziś sprawdzę ponownie kable i zamontuję nową kopułkę z palcem. Napiszę jaki efekt. Nr cylindró znalazłem na kopułce. Pierwszy cylinder to ten od koła zamachowego czy kopułki bo zdaje się są sprzeczne informacje w dwóch poprzednich odpowiedziach 😀 pozdrawiam
- Patencik1987
- Posty: 992
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
1 garnek jest od koła zamachowego.Nr są na kopułce i kabel z pierwszego garnka łączysz z nr 1 na kopułce.Analogicznie idziesz po kolei po nr cylindrów i nr na kopułce .
[ Dodano: 10 Grudzień 2019, 15:15 ]
Kable założyłeś nowe?jeśli używki to podmień ten kabel w którym nie działa świeca.A jeśli nowe kable Masz to zobacz,czy w kablu nie podszedł styk łączący świece z kablem
[ Dodano: 10 Grudzień 2019, 15:15 ]
Kable założyłeś nowe?jeśli używki to podmień ten kabel w którym nie działa świeca.A jeśli nowe kable Masz to zobacz,czy w kablu nie podszedł styk łączący świece z kablem
R5 GTE nie pali
o kurteczka dla mnie 1 cylinder to ten od strony rozrządu!!! Pomyliłem koło zamachowe z kołem zębatym od rozrządu
Musze pozamieniać kabeli jeszcze raz. Kopułka dotarła ale bez palca więc nie wymieniałem. Jurto dojdzie do południa palec to wymienie i napisze o efektach.
Kable nowej i jak zmieniałem to wydawało mi się że pamiętam kolejnośc na kopułce ale.... tylko mi się wydawało To moje pierwsze kroki jako mechanik samochodzowy. Chciałbym większość prac przy silniku zrobic sam łącznie z rozrządem ale nie jestem pewien czy wszystko ogarnę,
Pozdrawiam
Musze pozamieniać kabeli jeszcze raz. Kopułka dotarła ale bez palca więc nie wymieniałem. Jurto dojdzie do południa palec to wymienie i napisze o efektach.
Kable nowej i jak zmieniałem to wydawało mi się że pamiętam kolejnośc na kopułce ale.... tylko mi się wydawało To moje pierwsze kroki jako mechanik samochodzowy. Chciałbym większość prac przy silniku zrobic sam łącznie z rozrządem ale nie jestem pewien czy wszystko ogarnę,
Pozdrawiam
- Patencik1987
- Posty: 992
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt: