Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

R5 GTE nie pali

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

radklein
Posty: 21
Rejestracja: 17 lipca 2019, 20:39
Lokalizacja: Polkowice

R5 GTE nie pali

Post autor: radklein »

witam, dziękuję za wszelką pomoc i postaram sie iś tą drogą po kolei sprawdzajac wszytkie układy.

Kable-wymieniłem NGK
kopuka- wymieniona Beru
Swiece-wymienione NGN
filtr paliwa wymieniony- zbiornika nie płukałem prawie nie było paliwa i dolałem nowego
Filtr powietrza, oleju i olej- wymienione
Zakupiłem- klocki i tarcze- choc nie sa złe to maja już 10 lat bez jazdy i wymieniam we wtorek.
Zakupiony tekże kompletny rozrząd i pasek wielorowkowy, nowe opony i felgi.

Dziwi mnie że przed tymi wymianami w mairę równo procował. Wszystko sprawdziłem ze 100 razy :-) Odkręcałem też kolektor dolotowy aby się dostac do świec może tam łapie lewe powietrze? Po zatkaniu ręka rury przy filtrze silnik nie gaśnie a wydaje mi sie że powinien bo to jego jedyne źródło tlenu :-) Może łapie coś na lewo? Próbowałem patent z Plakiem ale nic nie zdiagnozowałem. Specjalnie kupiłem GTE bo wydawało mi się że to prosty silnik w porównaniu z turbo a podobnego francuza 1.8 miałem w Volvo 440 wieki temi u ogarniałem go sobie. Turbo dla mnie zbyt skomplikowane :-)

Silnik dalej się dławi i chyba nie pracuje na wszystkich cylindrach. Jak po wymianie rozrządu dalej tematu nie ogarnę to zwrócę się do Patencika z Wrocka o pomoc :-) Laweta i jade :-)
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 991
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Patencik1987 »

Spróbuj,a nóż się uda....Jak by co to zapraszam...

[ Dodano: 13 Styczeń 2020, 15:12 ]
No i jak tam?Udało się naprawić maszynę?
radklein
Posty: 21
Rejestracja: 17 lipca 2019, 20:39
Lokalizacja: Polkowice

R5 GTE nie pali

Post autor: radklein »

witam, niestety poległem. Wymiana rozrządu sprawdzenie wszystkich przewodów podciśnienia, wymiana uszczelki pod kol ssacym, olej, filtry itp... i dalej jak się rozgrzeje to zaczyna się dławić. Silnik krokowy zdemontowany i sprawdzony- działa bez zarzutu.
Patencik dzis dzwonie i umawiamy sie na "pomoc" . Laweta i teransport do Wrocławia jeżeli aktualna jest propozycja pomocy w uruchomieniu.

Moja wiedza i mojego mechanika, który okazał sie wymieniaczem oleju :-) sie skończyła,

Pozdrawiam
Radek
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 991
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Patencik1987 »

po części smutny finał,ale nie ma tego złego,zawsze to nowe doświadczenie.
Ugadane telefonicznie.....oferta nadal aktualna....przywoź sprzęt i lecimy z tematem....
ODPOWIEDZ