Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Luz zaworów Renault Super 5 1,4 44KW-60KM 1988r

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Pi±tkowicz
Posty: 18
Rejestracja: 16 lutego 2020, 20:33
Lokalizacja: Jastrzêbie Zdr

Luz zaworów Renault Super 5 1,4 44KW-60KM 1988r

Post autor: Pi±tkowicz »

Witam wszystkich. Nowy piątkowicz, choć w duszy od dawna. Kupiłem od wujka Piątunię w uważam bdb stanie, przynajmniej blacharskim. O techniczny postaram się zadbać, większość części już dotarła. Tak w skrócie kpl. zawieszenie, a po mechanice nowy lakierek. Ogólnie technicznie chcę doprowadzić pojazd do perfektu, bo ta Renia jest tego warta.
Myślałem, że gorzej będzie z częściami ale tragedii nie ma. Trudniejsza sprawa z dostępem do danych serwisowych w necie, mimo dostępnych serwisówek. Wielu kwestii w nich się nie doczytałem.
Do rzeczy. Będę wdzięczny za pomoc w ustaleniu luzów zaworowych do silnika na gaźniku 1,4 60 KM z 1988r.
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 992
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Patencik1987 »

Witaj podaj kod silnika z tabliczki na silniku lub zdjęcie komory silnika
Awatar użytkownika
Borsuk
Posty: 280
Rejestracja: 13 października 2017, 21:11
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Borsuk »

Haynes podaje:
Zimny - ssący 0,15mm
- wydechowy 0,20 mm
Rozgrzany - ssący 0,18 mm
- wydechowy 0,25 mm
Pi±tkowicz
Posty: 18
Rejestracja: 16 lutego 2020, 20:33
Lokalizacja: Jastrzêbie Zdr

Post autor: Pi±tkowicz »

Witam i dziękuję za szybką reakcję. Jutro podjadę do garażu ( świeżo przygotowany pokój gościnny dla Reni😉😁), odczytań tabliczkę i podrzucę dane.
Awatar użytkownika
rat-med5
Posty: 878
Rejestracja: 2 lutego 2010, 21:13
Lokalizacja: Mszana 44-325
Gender:

Post autor: rat-med5 »

Hej jak masz ciepło w garażu to mogę po podpowiadać co i jak odkręcać he he he
Pozdro z Mszany.
Awatar użytkownika
Andzia
Posty: 3950
Rejestracja: 7 lipca 2011, 14:22
Lokalizacja: Wroc³aw/£ozina

Post autor: Andzia »

A ja z wielka ochotą fotkę bym zobaczyła :) i podpytała czy na spot do Cieszyna wpadniesz? A jak cierpliwości Ci starczy do R5 to na zlot zapraszam do Miedzianej Góry :) impreza jedyna w swoim rodzaju:) i każda nowa piąteczka musi zaliczyć Ogólnopolski Zlot :)
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 992
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Patencik1987 »

Faktycznie przydał by się temat Twojej Reni...nie ważne w jakim stanie
Pi±tkowicz
Posty: 18
Rejestracja: 16 lutego 2020, 20:33
Lokalizacja: Jastrzêbie Zdr

Post autor: Pi±tkowicz »

Witam. Do Cieszyna mam tylko nieco ponad 20 km, więk choćby skały...dojadę, choćby na holu😁😁😁. A tak serio. Tragedii nie ma, najważniejsze, to , że zdrowa Renatka, myślę, że jak dobrze...to poza mechaniką będzie też new klakierem😉👍Zdjęcia obecnego stanu w sobotę podeślę, na spokojnie. Tabliczki dziś nie dałem rady pstryknąć, dzień uciekł szybciej niż mi się...

[ Dodano: 18 Luty 2020, 18:07 ]
Borsuk, Dzięki za info. Czyli na setkę 0,15 i 0,20? Ogarnę przy okazji temat uszczelki pokrywy.
Awatar użytkownika
Borsuk
Posty: 280
Rejestracja: 13 października 2017, 21:11
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Borsuk »

Piątkowicz pisze:Borsuk, Dzięki za info. Czyli na setkę 0,15 i 0,20? Ogarnę przy okazji temat uszczelki pokrywy.
Tak piszą w książce Haynes'a, więc prawdopodobnie tak.
Pi±tkowicz
Posty: 18
Rejestracja: 16 lutego 2020, 20:33
Lokalizacja: Jastrzêbie Zdr

Post autor: Pi±tkowicz »

Patencik 1987, to o tą jak w linku tabliczkę chodziło?

Obrazek
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 992
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Patencik1987 »

Piatkowicz chodziło o tabliczkę na bloku silnika poniżej pompy wody ,oznaczenie zaczyna się na literkę C....
Pi±tkowicz
Posty: 18
Rejestracja: 16 lutego 2020, 20:33
Lokalizacja: Jastrzêbie Zdr

Post autor: Pi±tkowicz »

C2JT7/84
C006783
Awatar użytkownika
rat-med5
Posty: 878
Rejestracja: 2 lutego 2010, 21:13
Lokalizacja: Mszana 44-325
Gender:

Post autor: rat-med5 »

Gaźnik dwu gardzielowy czy jedno?
Nie mam pewności, ale może to być wersja 72km.
Awatar użytkownika
Patencik1987
Posty: 992
Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Patencik1987 »

luzy takie jak Borsuk napisał....
Pi±tkowicz
Posty: 18
Rejestracja: 16 lutego 2020, 20:33
Lokalizacja: Jastrzêbie Zdr

Post autor: Pi±tkowicz »

Takie też ustawiłem i brzmi i pracuje👍😉
Bardzo dziękuję.

[ Dodano: 21 Luty 2020, 16:56 ]
rat-med5 pisze:Gaźnik dwu gardzielowy czy jedno?
Nie mam pewności, ale może to być wersja 72km.
Gaźnik dwu gardzielowy, Weber 32 drt
ODPOWIEDZ