Zaklinacz 1,4 60 km potrzebny od zaraz...
: 5 czerwca 2020, 00:16
Witam wszystkich wielbicieli miłości do francuskiej...piątuni.
Jak na nią patrzę mówié kocham, jak sié nad nią pochylam, lub pod nią leżę myślę-uwielbiam. Jak nie jest posłuszna to mnie wq...ia.
A tak dokładniej to gaźnik Weber 32DRT. Istna zagadka, a było tak pięknie.
Zestaw naprawczy wymieniony, ustawienie parametrów typu poziom paliwa zrobione. Jak już pisałem w innych postach dotarte zawory, nowe uszczelniacze, nowa uszczelka kolektorów, nowe przewody WN, nowe świece zgodnie ze specyfikacją, kopułka, palec, nowa pompa paliwa...i dalej kaprys...silnik nie pracuje na w.o. w skrócie wrrrrrt tylko dy dy dy dy...najlepsza opcja ustawienia biegu jałowego to smród z d...jak ujmiemy paliwa dygotanie i drelinka...
Według mnie klapki przepustnic nie domykają się prawidłowo, nie do końca, ale nie potrafię ich odkręcić, jakiś magik już coś kombinował i ...zjechał na maxa.
Kogo z gaźnikowców na Śląsku polecacie z czystym sumieniem bym oddał nawet na dwa tygodnie ale po odbiorze cieszył sié maleństwem.
Ciśnienie w cylindrach równe, w ok. 12, a rozkręca sié do 110/h a dalej buczy gdy 2 gardziel się otwiera i na budzeniu sié kończy.
Myślałem , że uda mi sié krok po kroku ogarnąć tego Webera, ale to jakaś magia...
Nawet nieszczelna rura na złączu kolektor-wydech poczyniają cuda...
Podpowiedzcie kto może w mojej okolicy czyli Śląskie zadbać o moją Piątunié, a dokładniej zmierzy sié z tym upartym Weberem. Za pomoc z góry dziękuję.
Jak na nią patrzę mówié kocham, jak sié nad nią pochylam, lub pod nią leżę myślę-uwielbiam. Jak nie jest posłuszna to mnie wq...ia.
A tak dokładniej to gaźnik Weber 32DRT. Istna zagadka, a było tak pięknie.
Zestaw naprawczy wymieniony, ustawienie parametrów typu poziom paliwa zrobione. Jak już pisałem w innych postach dotarte zawory, nowe uszczelniacze, nowa uszczelka kolektorów, nowe przewody WN, nowe świece zgodnie ze specyfikacją, kopułka, palec, nowa pompa paliwa...i dalej kaprys...silnik nie pracuje na w.o. w skrócie wrrrrrt tylko dy dy dy dy...najlepsza opcja ustawienia biegu jałowego to smród z d...jak ujmiemy paliwa dygotanie i drelinka...
Według mnie klapki przepustnic nie domykają się prawidłowo, nie do końca, ale nie potrafię ich odkręcić, jakiś magik już coś kombinował i ...zjechał na maxa.
Kogo z gaźnikowców na Śląsku polecacie z czystym sumieniem bym oddał nawet na dwa tygodnie ale po odbiorze cieszył sié maleństwem.
Ciśnienie w cylindrach równe, w ok. 12, a rozkręca sié do 110/h a dalej buczy gdy 2 gardziel się otwiera i na budzeniu sié kończy.
Myślałem , że uda mi sié krok po kroku ogarnąć tego Webera, ale to jakaś magia...
Nawet nieszczelna rura na złączu kolektor-wydech poczyniają cuda...
Podpowiedzcie kto może w mojej okolicy czyli Śląskie zadbać o moją Piątunié, a dokładniej zmierzy sié z tym upartym Weberem. Za pomoc z góry dziękuję.