Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

ORGANIZACJA KLUBU - postanowienia wrzesien 2006 - by WASQ

Uwagi dot. działania forum, propozycje zmian. Wszystkie uwagi i propozycje traktujemy bardzo poważnie.

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6713
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

ORGANIZACJA KLUBU - postanowienia wrzesien 2006 - by WASQ

Post autor: lodoo »

Przenioslem z poprzedniego forum!!!!!
Autorem jest WasQ (wraz z klubowiczami) , ja tylko przenioslem.
------------------------------------------------



Witam a wiec tak

poniewaz systemow jest wiele ja jednak zostalbym przy starym sprwadzonym systemie

podzial klubowiczow czyli

1) KLUBOWICZE
2) PRZYJACIELE KLUBU
3) KANDYDACI osoby na okresei probnym ktore chca wstapic do klubu

PRZYJACIELE KLUBU
Sa to osoby zwiazane z klubem ale nie posiadajace juz r5. Osoby ktore od zawsze byly z klubem oraz osoby posiadajace duza wiedze oraz przyajzniace sie z klubowiczami.

----------------------------------------------------------------------------------
OPŁATY
ponizej pisalem ze jest to opłata jednorazowa jakby sie jednak okazalo ze nie zapisuja sie juz nowe osoby a bedzie sie zblizal Ogolnopolski Zlot wtedy podejmiemy decyzje co do zrzutki na zlot(nagrody naklejki itp itd... ) ale to najwczesniej za 2 lata (jak przetrwamy :P:P:P:P )
------------------------------------------------------------------------------------

Kazdy KANDYDAT placi jednorazowa skladke 5zl na serwer

Kazdy KLUBOWICZ placi jednorazowa skladke wpisowa 15 zl na organizacie zlotu (ew moge ta kase pominac ale naprzyklad na miesiac przed zlotem wielka sciepa :) co z doswiadczenia wiem ze sie nie sprawdza wiec w tym roku oplata jednorazowa)

powyzsze 15 zlotych (od klubowicza) bedzie sobie lezalo na koncie do czasu az bedziemy organizowac ZLOT lub jakis KONKURS a bedziemy organizowac na 100%
podejmiemy decyzje na co przeznaczyc pieniadze np
- nagrody
- naklejki zlotowe
- lub naprzyklad dorzucenie kasy do toru zeby bylo taniej
- itd

(jako KANDYDAT mozna wplacic odrazu cale 20zl, jesli kandydat jest pewny ze zostanie na dluzej i beidze sie udizelal i zostanie klubowiczem, wtedy wplaca 20 odrazu i juz nie doplaca tych 15zl)

----------------------------------------------------------------------------------

NOWI sa na tzw okresie probnym, "oceniamy" dana osobe czy sie sprawdza czy chce cos robic dla klubu udzielac sie moze/nie musi pojawiac sie na spotach
wazne by udzielala sie na forum zyla z klubem

nastepnie kandydat jesli nie ma watpliwosci to zostaje poinformowany o tym, ze moze stac sie klubowiczem, wnosi oplate 15zl i zostaje przeniesiony do klubowiczow. jesli sa watpliwosci moderatorzy i administratorzy podejmuja wspolna decyzje odnoscie kandydata czy stara sie dalej czy jednak juz moze byc klubowiczem.

-----------------------------------------------------------------------------------

GADZETY KLUBOWE
Zajmuja sie nimi te osoby ktore juz to robily
skladka zapisowa nie ma na nia wplywu za nia nic sie nie dostaje :P

-----------------------------------------------------------------------------------

LISTA KLUBOWA
Lista jest alfabetyczna, podzielona naturalnie na 3 dzialy:
- klubowicze
- przyjaciele
- kandydaci

zgłoszenia należy przesyłać koniecznie mailem na adres: lodoo@o2.pl

W TYTULE MAILA PODAJECIE NICK Z FORUM!!!

np Temat: LODOO - ZGŁOSZENIE DO KLUBU

koniczne sa wszystkie dane wedlug punktów:
niepelne dane nie beda rozpatrywane


DANE DO LISTY
===1.nick z forum (np. Lodoo) jesśli para to 2 nicki (np. Lodoo & Tygrysica)
===2.mail (np. lodoo@tlen.pl)
===3.GG (np. 3053736)
===4.miasto (Wrocław)
===5.wersja auta i silnik (R5 1,4 GTL @ 1,7)
===6.rok prod. auta (np 1986)
===7.podawajcie linka do dzialu NASZE AUTA ktory jest na forum (jesli wasze auto juz tam jest :P)
-----------------------------------------------------------------------------------

konto juz mam otwarte

dowolny przelew jest potweirdzany haslem ktore tylko ja mam

tylko ja mam dostep do konta ale w razie potrzeby wrzucam podsumowanie rachunku


------------------------------------------------------------------------------------
Ostatnio zmieniony 7 marca 2012, 22:30 przez lodoo, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ