Strona 1 z 1
					
				półoś, oznaczenie
				: 12 lipca 2007, 10:36
				autor: Benon
				Dzisiaj pytałem sie w Inter Cars o półoś do mojej reni i tutaj pytanko: 
Mam skrzynię JB5 001, czy wystarczy, że zgadza się oznaczenie "JB5", czy musi być konkretnie do 001. Reszta danych też pasuje czyli silnik i  rocznik. 
Znając pomysłowość renault wolę się zapytać 

 
			 
			
					
				
				: 12 lipca 2007, 12:40
				autor: shark
				wystarczy podać jaki samochód i jaka skrzynia- JB3/JB4,JB5,itd., wystarczy, tych cyferek dalej nie, np. podam Ci przykłąd że do mojego 1,7 z jb3 o28 włoże półośkę z GTT z jb3 020 albo 025 nie pamiętam dokładnie i bedzie jeździć i pasować, reszta oznaczeń nie istotna, najważniejszy model samochodu i rodzaj skrzynki
			 
			
					
				
				: 12 lipca 2007, 13:04
				autor: Benon
				Oki. dzięki za info 

 
			 
			
					
				
				: 12 lipca 2007, 18:15
				autor: Dugi
				sory za oftopa... do Benona: "Tak Dugi tu jest podpis 

" yyyyy czy to moze jakas secret wiadomosc do mnie 
 
?:-D:-D
 
			 
			
					
				
				: 12 lipca 2007, 19:21
				autor: lodoo
				to juz jest gdizes wyjasnione z tymi podpisami.. kazdy widzi swoj nick... 

 jak wpiszesz do podpisu [ you ] (bez spacji) to otrzymasz:
[you]
ja widze Lodoo
Ty zobaczysz swoj nick.. kazdy zobaczy swoj...
 
			 
			
					
				
				: 13 lipca 2007, 20:34
				autor: -=wasq=-
				[you] 

 
			 
			
					
				
				: 13 lipca 2007, 21:34
				autor: Dugi
				
			 
			
					
				
				: 14 lipca 2007, 10:43
				autor: Qsh
				no qsh qsh
Siakis problem??? 

 
			 
			
					
				
				: 16 lipca 2007, 17:17
				autor: blaz
				jkai blaz ? o szo chodzi?:) mi nie wychodzi blaz;p;p
			 
			
					
				
				: 5 sierpnia 2007, 14:58
				autor: Benon
				Nie zakładałem nowego tematu, bo też chodzi o półoś. 
Problem jest taki: 
Od jakiegoś czasu stukała mi półos przy braniu zakrętu, ale niedawno po trasie 700km ledwo dojechałem do domu. Na zakrętach kierownica wręcz wyrywała mi się z rąk, cała buda podskakiwała i było słychać głośne metaliczne "walenie" i piszczenie. Półoś się skończyła. 
Wymieniłem na nową(regenerowaną) piszczenie ustało ale nadal wali, szczególnie przy pełnym skręcie, nie da się jeździć. Półoś była dobierana wg wszelkich oznaczeń i dodatkowo porównana ze starą-wymontowaną. 
Ręce mi opadają już, jakies pomysły? 

 
			 
			
					
				
				: 5 sierpnia 2007, 17:27
				autor: foggi
				zobacz czy dobrze silnik lezy sprawdz poduszki to jest glowna przyczyna
			 
			
					
				
				: 5 sierpnia 2007, 17:45
				autor: lodoo
				albo czy polos nie jest jednak za dluga.... a moze druga wali poprostu... jedna piszczala a druga walila 
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
 
			 
			
					
				
				: 5 sierpnia 2007, 21:50
				autor: seba-j
				A moze w wewnętrznym przegłubie przy zakładaniu skrzywiła Ci się sprężynka która jest w środku i ona też może powodować stuki. 
Miałem coś takiego.
			 
			
					
				
				: 5 sierpnia 2007, 22:00
				autor: Benon
				Poduszki całe, ale druga półoś też do wymiany 
 
Ma ktoś może do sprzedania w miarę dobrą prawą półoś do JB5 ?