Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Zapowietrzone hamulce 1.4 GTL

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

coolgostek

Zapowietrzone hamulce 1.4 GTL

Post autor: coolgostek »

Wymieniłem cylinderekz tyłu i cały układ szlak trafił..Miałem nieszczelny odpowietrznik...
Myślałem że pompa, ale nie, całą rozebrałem i jest ok.
Siedziałem i pompowałem, odpowietrzałem tylne prawe koło 2 godziny i płyn się nie pojawił..
W tylnym lewym płyn też się nie pojawia.
Co jest??? POMOCY...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

moze zle pompujesz....
albo moze masz zapwalone korektory... nie wiem... w sumie ja jak zapuszczalem plyn to pojawial sie po 4-5 podpompowaniach, ale zeby odpowietrzyc to z 2h :-/ i mam grzebany uklad...
wiec u ciebie powinno byc jeszcze szybciej...

moze podjedz do aso i niech ci napelnia cisnieniowo...
supermonster

Post autor: supermonster »

a jaką masz metodę pompowania??
coolgostek

Post autor: coolgostek »

Słuchajcie,,,padło mi servo i pompka na dwa koła nie dawała. Jedno drugiemu pomogło. Co zrobiłem.. Wstawiłem komplet od Nissana, nowe przewody, płyn od hydrauliki Citroena i jest REWELACJA na dotyk..
Pięknie hamuje aż miło po=wciskać..

Pozdrawiam=== Polecam
supermonster

Post autor: supermonster »

No proszę co za rozwiązanie... zapodaj fotkę jak to wygląda teraz. Z jakiego Nissana??
coolgostek

Post autor: coolgostek »

Fotkę wsadzę po niedzieli bo teraz nie mam aparatu. Wygląda GIT... Dzała jeszcze lepiej. Z SUNNY... 1.4 16V
Ostatnio zmieniony 27 lipca 2007, 06:10 przez coolgostek, łącznie zmieniany 1 raz.
Yakkul

Post autor: Yakkul »

coolgostek pisze:Fotkę wsadzę po niedzieli bo teraz nie mam aparatu. Wygląda GIT... Dzała jeszcze lepiej. Z SUNNY... 1.4 16V
to i tak szczęśliwie się skończyło bo ja miałem jakiegoś karalucha w przewodach, wymieniałem na nowe i kupowałem w sklepie rolniczym i lutowalem je na sztukę jeden wylecial przed montarzem a drugi wyleciał jako miazga po wszystkim no ale szczęście w nieszczęściu mam cały tył już na cacuś jak by nie bylo "bogate życie wewnętrzne" :mrgreen:
coolgostek

Post autor: coolgostek »

Nic już po częściach od Nissana.. Padła pompa- jakieś fatum. Co prawda trochę leżała na strychu ale myślałem, że nic tam się nie uszkodziło. Niestety gumki poparciały.. Teraz mam całość od R19. Jest SUPER.

PS.miedź drożeje.. 50 zł zapłaciłem za przewód na tył..
ODPOWIEDZ