Strona 1 z 1

ręczny - hydrauliczny w reni

: 25 lipca 2007, 23:49
autor: Yakkul
przeglądałem kilka stronek i cały czas zastanawiam się nad kolejną przeróbką tak jak w temacie, remontując autko staram się żeby wszystko było jak nowe na cacy - tylko nie mam nikogo znajomego kto by podpowiedział mi następującą rzecz a nie mam zbytnio pojęcia w tym temacie jeśli przerobię na hydrauliczny i przypuśćmy zostawię autko na stormej drodze na kilka dni nie ucieknie mi jeśli zaciągnę ręczny i zostawię na luzie ?

: 26 lipca 2007, 00:40
autor: coolgostek
Teoretycznie linka też może pęknąć...
Jeśli masz szczelną pompę i przewody to śmiało może stać i pół roku..
Nie ma prawa nigdzie puszczać - płyn nie wróci..

: 26 lipca 2007, 07:50
autor: el_palindo
popytaj lodoo on ma hydrauliczny w R5

: 27 lipca 2007, 18:14
autor: lodoo
teoretycznie bedize ok :-) jeszcze zalezy od pompy... bo niektore nie moga dlugo trzymac cisnienia....

druga sprawa - zostaw sobie na linke zwykly :-) ja mam na linke a hydraulik dodatkowo

i nie poleca mrobic na 2 pompach - sam mam i jak bym nie regulowal ktores kolo zawsze lapie wczesniej :-D teraz przerabiuam na 1 pompe :-)

: 28 lipca 2007, 19:11
autor: foggi
poco hydrauliczny?????????????????????????????????? zrob do pozadku i bedzie dobrze

: 28 lipca 2007, 20:43
autor: lodoo
przyda sie :-P

: 28 lipca 2007, 20:53
autor: Yakkul
foggi pisze:poco hydrauliczny?????????????????????????????????? zrob do pozadku i bedzie dobrze
:-D mam w idealnym stanie -> linka, nowe przewody przetoczone bębny nowe okładziny i cylinderki nowe z r19 musiałem jedynie rozwiercić otwory minimalnie szerszy rozstaw, ręczny działa jak brzytwa ale tradycyjny to tradycyjny, a hydrauliczny to hydrauliczny, zas powiem że nie mam ambicji na WRC ale myślalem żeby mieć taki bajer. Jedyne nie zaglądałem do pompy jak na razie nie było z nią problemów. Czyli mówicie że jak będzie szczelne to będzie ok, postaram się coś pokombinować w następnym miesiącu o ile czasu mi starczy

: 29 lipca 2007, 22:03
autor: coolgostek
Szczelnie- to nie wystarczy.... Musisz założyć zawór ciśnieniowy,,, wtedy po zaciągnięciu hamulca ciśnienie nie będzie parło na pompę bo zawór nie póści płynu z powrotem..

: 29 lipca 2007, 22:36
autor: Yakkul
coolgostek pisze:Szczelnie- to nie wystarczy.... Musisz założyć zawór ciśnieniowy,,, wtedy po zaciągnięciu hamulca ciśnienie nie będzie parło na pompę bo zawór nie póści płynu z powrotem..
racja a gdzie takie ustrojstwo kupić ??

: 30 lipca 2007, 08:54
autor: lodoo
nie trzeba zadnych zaworow... tylko odpowiednia pompe... ta ktora ja mam akurat radzi sobie ok i dziala w ten sposob ze po 1mm wcisniecia blokuje doplyw i daje cisnenie tylko na tyl i jest gitarka :-)

ale tak czy tak lepiej zostawic zwykly reczny... mozna skrocic wajche i uzywac go tylko na postoju kiedy nie musi byc az tak silny :-)

: 30 lipca 2007, 21:36
autor: coolgostek
Jeśli założysz zawór to możesz podpiąć każdą pompę, jeśli jakąś masz..wyjdzie taniej.. Zawór taki jaki masz za kołem zapasowym. W niektórych pompach montowany jest łącznie.. np. w nissanie sunny jest wkręcany w pompę.

: 30 lipca 2007, 23:18
autor: lodoo
to nie zawor tylko korektor sily hamowania....
hamulce + tanio + kombinacje = niedobrze
jak robic to tak jak nalezy a nie tanio... z zaworkami i innymi kombinacjami...

: 4 sierpnia 2007, 21:22
autor: Yakkul
Dzięki :mrgreen: w tym temacie to wszystko czego chciałem się dowiedzieć