Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problem z kontrolką cisnienia oleju

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

Karol

Problem z kontrolką cisnienia oleju

Post autor: Karol »

Jak w temacie. Mam schemat ale nic z niego nie rozumiem. Czy moze ktos mi to opisac??
Z góry dzięki za pomoc
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ale o co chodzi...
chlopie konkrety...
i opis jakis moze daj do tego....
o co w ogole pytasz??
Karol

Post autor: Karol »

swieci się całyczas kontrolka cisnienia oleju i temp wody, czy to silnik pracuje czy nie. Kiedy odłącze czujnik cisnienia zadna się nie swieci. Czy to moze byc przyczyna braku masy??
yobi

Post autor: yobi »

hmm ja miałem takie objawy jak mi uszczelka pod głowicą siadała. a o dziwo samochód jeździł dalej normalnie jeszcze przez pewien czas dopóki całkiem nie padła uszczelka:(
Karol

Post autor: Karol »

To na 100% nie uszczelka ;-) 2 tygodnie temu wymieniałem
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

moze byc uwalony czujnik cisnienia albo nei masz cisnienia...
jest takie zabezpieczenie - jako ze cisnienie oleju to najwazniejsza rzecz w silniku do monitorowania :-) jesli sie przegrzeje to zapali sie tylko temperatura ale jesli brak jest cisnienia to zapali sie i temperatura i cisnienie na raz... ja tak mialem w 1,4 na gazniku

takze obstwiam ten czujnik cisnienia... odepnij od niego wtyczke i sprawdz miernikiem albo zaroweczka czy daje mase na postoju i czy po odpaleniu silnika masa z niego znika (z wtyczki czujnika) jak nie znika to zmien czujnik albo sprawdz cisnienie oleju przyrzadem... tak czy inaczej ja bym nie jezdzil takim autem ;]
Karol

Post autor: Karol »

Sprawdze ten czujnik i zobacze co z tego będzie.
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1364
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

cześc ja miałem taki problem ale okazało sie że sam czujnik się uszkodził ;-)
ODPOWIEDZ