Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
silnik od r19 1.8 16v do r5
Moderator: Moderatorzy
silnik od r19 1.8 16v do r5
czy ktoś orientuje się czy dużo jest roboty z przełożeniem silnika? i co trzeba dokupić?
dźwięk zależy tu nie tylko od silnika. W R19 16v miałem ze 3 różne w zależności od tłumika końcowego, obecności lub nie kata no i kolektora wydechowego. W R5 miałem tłumik devila - tragedia, pierdziszewo takie że nie dało się wytrzymać a teraz mam końcowy seria z R19 16v i wycięty kat i już jest zupełnie inaczej. Sam silnik daje najładniejszą barwę przy cichym końcowym i dużym stożku na długim dolocie - piękny pomruk.-=wasq=- pisze:a ja i tak wsadzam f7p dla samego dzwieku
no i te lans points pojda do gory
wydech seria plus stozek k&n brzmi tak ( w tle slychac resztki sprzegla )
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 4471469459
a teraz mam 2,5 cala z nierdzewki od kolektora do konca na koncu odpowiedni przelotowy z nierdzewki i dzwiek jest super dopoki jest jedna przepustnica jest zwykly buczek ale jak sie otwrzy druga
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 4471469459
a teraz mam 2,5 cala z nierdzewki od kolektora do konca na koncu odpowiedni przelotowy z nierdzewki i dzwiek jest super dopoki jest jedna przepustnica jest zwykly buczek ale jak sie otwrzy druga
Ponieważ mam już dość napraw swojego silnika postanowiłem go zmienić na 1.8 16v R19. Mam zamiar kupić całą 19 i przełożyć całość do mojej 5. Szukałem informacji na forum ale ciężko coś znależć albo po prostu nie umię tego zrobić i z tąd moje pytania. Czy taki silnik wejdzie do budy R5 bez spawania cięcia itp, wystarczy tylko zmienić łapy i już?. Czy podejdzie do tej skrzyni którą mam w swoim r5 i czy się to wszystko zmieści pod maską?