Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

silnik do piateczki

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

bobik

silnik do piateczki

Post autor: bobik »

mam wielkie zapytanie czy orientuje sie ktos czy silnik od renault 21, 1.7 pasuje do piąteczki?? :)
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Z tego co kojarze to pasuje.
bobik

Post autor: bobik »

ale z jakimis konkretnymi przeróbkami mocowania ?? czy pasuje na orginalnne miejsca
Greg205

Post autor: Greg205 »

dajesz łapy od silnika 1,7 z r5 i siada bez problemu
łapy z r21 pewnie się trochę różnią od piątkowych
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

na 100% sie rozniza bo komora r21 jest szersza i dluzsza
bobik

Post autor: bobik »

dzieki Wam za odpowiedz. jednak podejme sie tego i zobaczymy czy bedzie pasowal ;) pozdrawiam
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

silnik bedzie pasowal lapy nie
clio-energy

Post autor: clio-energy »

bez łap nawet sie do tego nie zabieraj, szkoda roboty, jak to wtrysk to odrazu załatw komputer z wiazka
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1660
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

Dlatego ja mam gaźnik i 1.7 i nie mam wielopunktu czy jak tam a caaała instalacja i nawet GAZ od 1.4 i wszystko LATA jak trzeba a na benzynie chodzi jak GTE :)))))
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
supermonster

Post autor: supermonster »

chodzi moze tak ale na pewno nie jeździ... ;-P
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Krystian pisze:Dlatego ja mam gaźnik i 1.7 i nie mam wielopunktu czy jak tam a caaała instalacja i nawet GAZ od 1.4 i wszystko LATA jak trzeba a na benzynie chodzi jak GTE :)))))
1,7 daje radę, ale porównanie z GTE to chyba trochę żarcik ;-)
Przy swapie gaźnik załatwi połowę połowę problemów z mocowaniem też nie lada gratka no chyba że masz sprzęt i lubisz grzebać :-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

czemu zarcik?? na dwugardzielowym gazniku lata jak na wielopunkcie....
Rosic

Post autor: Rosic »

To tylko różnica 4km przecież. Żaden żarcik...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

mi sie wydaje ze 2KM :-P

92--94
Sensekhmet

Post autor: Sensekhmet »

Podpinam się pod temat i z góry przepraszam, jeżeli już gdzieś o tym była mowa: jakich kombinacji będzie wymagał przeszczep całego zespołu napędowego z serii ExF (najlepiej E7F, ewentualnie E5F), czyli 1.2 do Super 5 GTL 1.4 (oryginalnie C3J)?
ODPOWIEDZ