Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Jakim silnikiem można zastopićsilnik 1.1?

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

LuktabR4

Post autor: LuktabR4 »

niewiem moze to nie problem tylko ja go tak wyolbrzymiam.
LuktabR4

Post autor: LuktabR4 »

Daj nr silnika... To zobaczymy co tam wciśniesz.
W dowodzie tylko tyle <--0918222
żuwik

Post autor: żuwik »

To rusz szanowny zadek do auta i znajdź tam tabliczkę, cytując samego siebie, "jak ikod ma Twój silnik? Powinien być nabity na bloku w postaci dwóch literek i cyferki, np. C1J, C1C, E4J itp itd.". Jka nie znajdziesz podaj cały nr VIN
LuktabR4

Post autor: LuktabR4 »

Dobra, dobra. na bloku wybite tylko mam J598 160.
LuktabR4

Post autor: LuktabR4 »

nic innego tam nie ma. A na tabliczce nie ma zadnych literek. same cyferki.
żuwik

Post autor: żuwik »

No to kicha. Dawaj nr VIN :)
LuktabR4

Post autor: LuktabR4 »

R11235995631
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

miałem kiedyś r4.. fajne autko. zastanawia mnie tylko po co kombinować z tym staruszkiem. na tym silniku ludzie robią 1000000 km bez remontu !!! to jest prawda!

a jak chcesz konkretny swap zrobić to zapytaj ,,WESOŁA,, on miał w planach robić silnik z tyłu- może taki motyw cię zainteresuje? :-P
GTT

Post autor: GTT »

Żuwik nr vin nie było w starych reniach dopiero wyszły w super5 w starych nie bylo bo mialem to wiem byl tylko nr nadwozia bez vin- u
Greg205

Post autor: Greg205 »

Na pewno wejdzie silnik 1400cm3 od R5 do 84 roku bez żadnego problemu.
Jaki masz mechanizm biegów: parasolka czy ten nowszy?
Elektryka jest taka sama w 1,1 jak w 1,4 - dzisiaj właśnie zrobiliśmy swapa w R5 z 1,1 na 1,4

BTW
Silniki serii C w starszych reniach >84 to prawie identyczne jednostki jak w r5 po 84
Inne są łapy silnika, kolektory
Blok ma wypuszczony wałek z drugiej strony - ze względu na kolejność: skrzynia - silnik

Teoretycznie da się nowszy silnik przezbroić na wersję starszą pod warunkiem dołożenia osprzętu od starszej wersji i wałka oraz obudowy rozrządu bez dziury.
Tylko po co kombinować skoro silnik 1,4 mozna kupić za 400-500zł (w dobrym stanie)
LuktabR4

Post autor: LuktabR4 »

Renault 4 u mnie w rodzinie jest od 88 roku. Sam jezdze normalna ludzka wersja ale PANOWIE ZACHOROWAŁEM OD MOMENTU KIEDY OBEJRZAŁEM TO: http://www.youtube.com/watch?v=ZPaqheiKogE
Kto by nie chcial miec takiego "delikatnego" startu? To nie jest warkot 1.1 seryjnego !!!
Maolat

Post autor: Maolat »

oo kurde :D jak trumna :D ale dobre dobre :D zajawka jest :D:D:DD::D
LuktabR4

Post autor: LuktabR4 »

nic dziwnego ze chcem wymienic silnik na ktorym ludzie robia 10000000 km. jestem ciekaw ile bym zrobil na takim :)

Nie moge tylko zauwazyc czy ma w rece parasolke i tam miesza biegami? Wiem tylko jedno felgi ma na cztery szpilki a oryginal r4 ma na 3.
McGregor

Post autor: McGregor »

Wszystko ładnie i pieknie, jest tylko jeden mały problem. Takie autko nadaje się w zasadzie tylko do ładnych startów a nie do jazdy. Jak się człowiek uprze to wsadzi i trzylitrowy silnik do takiego samochodu (fakt przeróbek byłoby multum, ale to tylko kwestia kasy lub umiejętności żeby je zrobić samemu), tyle tylko że przy seryjnym zawieszeniu i seryjnych hamulcach to bedzie masakra. Nie sztuka będzie to rozpędzić, ale za to sztuką i to duuużą bedzie to utrzymać na drodze i jeszcze wyhamować :-).
GTT

Post autor: GTT »

McGregor pisze: Nie sztuka będzie to rozpędzić, ale za to sztuką i to duuużą bedzie to utrzymać na drodze i jeszcze wyhamować :-).
Świete słowa to dla wszystkich żeby zapamiętali.......... !!!
ODPOWIEDZ