Strona 2 z 5
: 24 września 2007, 21:17
autor: LuktabR4
niewiem moze to nie problem tylko ja go tak wyolbrzymiam.
: 24 września 2007, 21:23
autor: LuktabR4
Daj nr silnika... To zobaczymy co tam wciśniesz.
W dowodzie tylko tyle <--0918222
: 24 września 2007, 21:30
autor: żuwik
To rusz szanowny zadek do auta i znajdź tam tabliczkę, cytując samego siebie, "jak ikod ma Twój silnik? Powinien być nabity na bloku w postaci dwóch literek i cyferki, np. C1J, C1C, E4J itp itd.". Jka nie znajdziesz podaj cały nr VIN
: 24 września 2007, 21:43
autor: LuktabR4
Dobra, dobra. na bloku wybite tylko mam J598 160.
: 24 września 2007, 21:45
autor: LuktabR4
nic innego tam nie ma. A na tabliczce nie ma zadnych literek. same cyferki.
: 24 września 2007, 22:03
autor: żuwik
No to kicha. Dawaj nr VIN
: 24 września 2007, 22:09
autor: LuktabR4
R11235995631
: 24 września 2007, 23:07
autor: renata
miałem kiedyś r4.. fajne autko. zastanawia mnie tylko po co kombinować z tym staruszkiem. na tym silniku ludzie robią 1000000 km bez remontu
! to jest prawda!
a jak chcesz konkretny swap zrobić to zapytaj ,,WESOŁA,, on miał w planach robić silnik z tyłu- może taki motyw cię zainteresuje?
: 24 września 2007, 23:54
autor: GTT
Żuwik nr vin nie było w starych reniach dopiero wyszły w super5 w starych nie bylo bo mialem to wiem byl tylko nr nadwozia bez vin- u
: 25 września 2007, 00:55
autor: Greg205
Na pewno wejdzie silnik 1400cm3 od R5 do 84 roku bez żadnego problemu.
Jaki masz mechanizm biegów: parasolka czy ten nowszy?
Elektryka jest taka sama w 1,1 jak w 1,4 - dzisiaj właśnie zrobiliśmy swapa w R5 z 1,1 na 1,4
BTW
Silniki serii C w starszych reniach >84 to prawie identyczne jednostki jak w r5 po 84
Inne są łapy silnika, kolektory
Blok ma wypuszczony wałek z drugiej strony - ze względu na kolejność: skrzynia - silnik
Teoretycznie da się nowszy silnik przezbroić na wersję starszą pod warunkiem dołożenia osprzętu od starszej wersji i wałka oraz obudowy rozrządu bez dziury.
Tylko po co kombinować skoro silnik 1,4 mozna kupić za 400-500zł (w dobrym stanie)
: 25 września 2007, 19:36
autor: LuktabR4
Renault 4 u mnie w rodzinie jest od 88 roku. Sam jezdze normalna ludzka wersja ale PANOWIE ZACHOROWAŁEM OD MOMENTU KIEDY OBEJRZAŁEM TO:
http://www.youtube.com/watch?v=ZPaqheiKogE
Kto by nie chcial miec takiego "delikatnego" startu? To nie jest warkot 1.1 seryjnego
!
: 25 września 2007, 19:42
autor: Maolat
oo kurde
jak trumna
ale dobre dobre
zajawka jest
:D:DD::D
: 25 września 2007, 20:07
autor: LuktabR4
nic dziwnego ze chcem wymienic silnik na ktorym ludzie robia 10000000 km. jestem ciekaw ile bym zrobil na takim
Nie moge tylko zauwazyc czy ma w rece parasolke i tam miesza biegami? Wiem tylko jedno felgi ma na cztery szpilki a oryginal r4 ma na 3.
: 25 września 2007, 20:57
autor: McGregor
Wszystko ładnie i pieknie, jest tylko jeden mały problem. Takie autko nadaje się w zasadzie tylko do ładnych startów a nie do jazdy. Jak się człowiek uprze to wsadzi i trzylitrowy silnik do takiego samochodu (fakt przeróbek byłoby multum, ale to tylko kwestia kasy lub umiejętności żeby je zrobić samemu), tyle tylko że przy seryjnym zawieszeniu i seryjnych hamulcach to bedzie masakra. Nie sztuka będzie to rozpędzić, ale za to sztuką i to duuużą bedzie to utrzymać na drodze i jeszcze wyhamować
.
: 25 września 2007, 21:05
autor: GTT
McGregor pisze: Nie sztuka będzie to rozpędzić, ale za to sztuką i to duuużą bedzie to utrzymać na drodze i jeszcze wyhamować
.
Świete słowa to dla wszystkich żeby zapamiętali..........
!