Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
F16 w R5
Moderator: Moderatorzy
F16 w R5
Witam,jestem tak przyzwyczajony do r5 ze chce kupić z nastepną i mam okazje kupić silnik Od Clio williams'a nie s16 1.8 16V tylko prawdziwe od williamsa chyba 2.0 16v 180km i czy ktos sie orientuje czy bedzie bardzo duzo przerobek pod maska zeby zalozyc ten sionik do r5?????i tak z ciekawości trzeba cos przerabiac zeby zamontować silnik s 16????
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38
F7R z willego a F7P nie roznia sie praktycznie wcale. Tzn pod katem instalacji.
F7R z meganki rozni sie glowica, walkami i cholerna elektronika.
Mocowania sa takie same we wszystkich tych trzech silnikach, gorne mocowanie mozna pominac, ja go nie mam. Zamiast gornego uzylem dolnego ktore z GTE pasowalo. Blok mial otwory.
Moja rada jest taka:
wrzucaj F7P, jest tanszy, latwo sie instaluje, do odpalenia wystarczy podpiac + do kompa i tyle. Jak padnie kupisz za 600PLN inny.
Instalacja elektryki jest tak przyjemna ze modul zaplonowy z tego co kojarze pasuje w miejsce i podlaczenia z R5.
F7R z meganki odpusc, 80% czasu swapa to byla elektronika.
F7R z meganki rozni sie glowica, walkami i cholerna elektronika.
Mocowania sa takie same we wszystkich tych trzech silnikach, gorne mocowanie mozna pominac, ja go nie mam. Zamiast gornego uzylem dolnego ktore z GTE pasowalo. Blok mial otwory.
Moja rada jest taka:
wrzucaj F7P, jest tanszy, latwo sie instaluje, do odpalenia wystarczy podpiac + do kompa i tyle. Jak padnie kupisz za 600PLN inny.
Instalacja elektryki jest tak przyjemna ze modul zaplonowy z tego co kojarze pasuje w miejsce i podlaczenia z R5.
F7R z meganki odpusc, 80% czasu swapa to byla elektronika.
i oczywiscie warto dodac ze f7r kosztuje jakeis 3 razy tyle co f7p
aha nie wspominajac o cewce ktora do f7p z valeo trzeszczy kolo 90 zeta a do f7r kolo 400-500 bo tam jest taki smieszny modul nakladany na swiece
aha nie wspominajac o cewce ktora do f7p z valeo trzeszczy kolo 90 zeta a do f7r kolo 400-500 bo tam jest taki smieszny modul nakladany na swiece
Ostatnio zmieniony 12 października 2007, 13:53 przez -=wasq=-, łącznie zmieniany 1 raz.