Strona 1 z 2
Jakie sprężyny do GTX??
: 27 września 2007, 18:43
autor: kkrasnall
Pytanie tak jak wyżej.
Mam propozycje założenia sprężyn z GTT i teraz drugie pytanie : o ile są krótsze od tych zwykłych w moim GTX'ie bo nie wiem czy je zamawiać.
: 28 września 2007, 10:07
autor: lodoo
GTT ma inne sprezyny w fazie drugiej - nie beda pasowac...
szukaj sprezyn z GTE albo GTTph1 (wazne aby amory byly "prosto" a nie "po skosie")
w intercarsie sa sprezyny dostepne, zuwik tez gdzies kupowal.... spokojnie sa do dostania
: 28 września 2007, 11:29
autor: kkrasnall
amorki już zamówiłem(proste). chodzi mi o wysokość tych sprężyn w GTT, o ile auto pójdzie w dół po ich założeniu i czy w ogóle pójdzie? a inter-cars już sobie odpuściłem.
: 28 września 2007, 20:29
autor: supermonster
Lodoo pisze:GTT ma inne sprezyny w fazie drugiej - nie beda pasowac...
szukaj sprezyn z GTE albo GTTph1 (wazne aby amory byly "prosto" a nie "po skosie")
w intercarsie sa sprezyny dostepne, zuwik tez gdzies kupowal.... spokojnie sa do dostania
czegoś nie rozumiem Lodoo... wydaje mi się że nie ma różnicy w sprężynach. Amory owszem - inaczej otwory do zwrotnicy, ale sprężynie to chyba jedno czy w ph1 czy w ph2 pracuje, byleby równolegle do tłoczyska

: 28 września 2007, 20:59
autor: żuwik
Sprężyny GTT ph1 i ph2 są zupełnie różne.
Czemu odpuściłeś sobie IC? Mi wszystko załatwiają, trzeba tylko pomęczyć dość dobrze. Sprężyny przypłynęły prosto ze skandynawii promem

: 28 września 2007, 21:14
autor: makhi
no to podsumowując jak najtaniej obniżyć gtx-a? ale tak żeby miało to sens.
: 29 września 2007, 03:21
autor: kkrasnall
IC rozamwiał ze mną na zasadzie - Zawieszenie sportowe

Tak, 8000 - 10000 tyś. bo jak ktoś się bawi w sport to konkretnie i poważnie.
Na tym zakończyła się moja rozmowa z IC i zaglądnołem do firmy Sqad koło rąda Matecznego w krakowie, gdzie już wcześniej kupowałem części do Citroena C15 ( niestety ruda go zjadął ze smakiem) i ściągają dla mnie z Japoni amorki KYB gaz-oil za 160 zł/szt. Dobra Cena?? I w dodatku zaproponował mi do GTX sprężyny z GTT ( widziałem katalog i jest tylko jeden model) dlatego pytam o ile się Renata zniży po zamonotwaniu takich sprężyn?
: 29 września 2007, 14:18
autor: lodoo
wszystko zalezy od rocznika... po ktoryms tam roku jest juz inaczej...
86/87 maja takie same a ph2 juz ma inne ale nie powiem ci dokladnie od ktorego rocznika.... sprezyna w ph2 nie idize wlasnie rownolegle do amorka tylko tak jakby troche po skosie i jest duzo krotsza niz ph1 i inaczej podparta - inne wyprofilowanie zwojow koncowych....
wysokosc bedzie inna - okolo 2-3cm nizsze sa w GTT/GTE niz seria campusowa np...
: 2 października 2007, 22:36
autor: kkrasnall
powiem wam że już nie wiem co mam myśleć o tych sprężynach. Niby mam szukać tych prostych, a tu patrze a one idą pod kątem do amorka. i co teraz??
: 6 października 2007, 22:43
autor: lodoo
wszystkie ida pod katem....
wazny jest rodzaj amorka... czy ma mocowania dolne prosto czy po skosie...
sprezyn sa 2 rodzaje tylko
: 7 października 2007, 02:43
autor: kkrasnall
to jak je odróżnić?? które będą odpowiednie do amorków z prostym mocowaniem??
: 8 października 2007, 09:45
autor: lodoo
dluzsze

poprostu szukaj do GTE nadwozie C409
a nie pasuja z GTT ph2 - nadwozie C405
zassaj sobie katalog jakis sprezyn... tam jest to wyraznie zaznaczone...
: 13 października 2007, 03:10
autor: kkrasnall
ciekawostka. moja buda to C405.
: 14 października 2007, 12:25
autor: -=wasq=-
czyli masz typowa przebitke
buda c405 to buda GTT a patrzac na foto twojej fury nie wygladan na bude turbo

: 14 października 2007, 14:32
autor: kkrasnall
no właśnie, mi też to nie wygląda na GTT, chociaż fajnie by było

poszukam sobie do 409