Strona 1 z 1

Problem z pompką przyspieszacza, brak wahy w gazniku

: 1 października 2007, 17:28
autor: gufner
Witam. Obudzilem sie z taka teoria w glowie. Jade sobie Renia, np, na czwórce, jak depcze gaz to silnik na ułamek sekundy zadławia sie, czuc gwaltowne szarpniecie i dopiero zaczyna jechac. Znaczy sie nie dostaje paliwa na czas i sie zatyka. Tak sadze :-D I teraz uwaga. Jesli pompa pompuje 1.2 bara i leci sobie paliwko przewodem o srednicy wewnetrznej np 8mm, to jak mniejsze mu ten przekroj do jakis 4mm (wewnetrzny, czyli dziure w srodku) to otrzymam defakto wieksze cisnienie wylotowe przy pompie 1.2bara. Moze wtedy paliwo bedzie poginac ladnym nieprzerwanym cienkim strumieniem. Skoro i tak z regulatora cisniea paliwa idzie cienki przewod wiec po co ladowac gruby od pompy de gegulatora? Dobrze kombinuje?
I druga kwestia, a jakby dac druga pompe 1.2bara i polaczyc je roznolegle, niech dwoma przewodami leci paliwo do regulatora? On nadmiar sobie cofnie, a jak depne no to mam spora ilosc wahy do dyspozycji hehe. No to teraz wasze opinie :-)

: 1 października 2007, 19:55
autor: dzik
Jesli sie dlawi przy dodaniu gazu to pompa od przyspieszacza czy jak on sie tam nazywa zle dziala. Odkrec dolot i zajrzyj w gaznik, jak dajesz gazu powinien polac paliwem. Nawet na zgaszonym silniku.

Seryjny uklad w GTT ma regulator i pompe o cisnieniu ponad 1.2 bara i jesli jest sprawny dziala dobrze.

Jesli pompka nawala, to przy przyspieszaniu ciaglym na wysokim biegu zacznie sie dlawic.

: 1 października 2007, 20:15
autor: Greg205
dokładnie to samo miałem
pompka przyspieszenia (w gaźniku) miała walniętą membrankę
po wymianie wszystko oki

: 2 października 2007, 07:05
autor: gufner
Dzieki wielkie. A macie jakies zdjecia albo skany jak rozebrac ten gazniczek i sie do tego zabrac? Ciezkie to jest do zrobienia samemu? Moze lepiej oddac mistrzowi jakiemus :-)

: 2 października 2007, 08:25
autor: Maolat
wiertlo 6 mm wkladasz w gaznik miedzy talerzyk a sciane gaznika i tak ustawiasz maxymalne otwarcie pompki przyspieszacza . czyli krecisz srubka na tym preciku ;)
wciskasz gaz i przy otwarciu przepustnicy 6 mm dalej nie powinno juz wstrzykiwac paliwa . za daleko jestem zebyci t opanowac ;/ ale moze ktos w okolicy juz to robil pozder