Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Artbrt - ClioI 1,4 RT Ph2 94`
Moderator: Moderatorzy
Artbrt - ClioI 1,4 RT Ph2 94`
Już opisywałem trochu na poprzednim forum
kupione za grosze, z faktycznym przebiegiem 68050km
z modów, belka tył z clio 1,8 16V, z przodu amortyzatory blilstein
tarcze hamulcowe przód wentylowane 238mm tył 238mm
felgi 14 cali z clio RSI
całkiem niedawno przed rozpoczęciem sezonu grzewczego musiałem zrobić to...
żeby wyjać....to
wymieniona na nową behra
działa fantastycznie
i trzeba było poskładać do kupy w odwrotnej kolejności
wielkie dzięki za pomoc Gregowi
a tutaj w moim nowym garage na nowych zimóweczkach Barum Polaris 2
przyszedł czas na zmianę oświetlenia
i padło na takie...
są dużo lepsze niż std
jak nie sprzedam wkrótce reńki, to będą kseny
kupione za grosze, z faktycznym przebiegiem 68050km
z modów, belka tył z clio 1,8 16V, z przodu amortyzatory blilstein
tarcze hamulcowe przód wentylowane 238mm tył 238mm
felgi 14 cali z clio RSI
całkiem niedawno przed rozpoczęciem sezonu grzewczego musiałem zrobić to...
żeby wyjać....to
wymieniona na nową behra
działa fantastycznie
i trzeba było poskładać do kupy w odwrotnej kolejności
wielkie dzięki za pomoc Gregowi
a tutaj w moim nowym garage na nowych zimóweczkach Barum Polaris 2
przyszedł czas na zmianę oświetlenia
i padło na takie...
są dużo lepsze niż std
jak nie sprzedam wkrótce reńki, to będą kseny
fajny kolorek, ale trochę poobijana (nie ja)Maolat pisze:jak moja .... w sam raz na dojazd do pracy sklepu itp max pare km od domu .... wygodna kolorek masz fajny
musiałem uszczelkę głowy targnąć - litr płynu na tydzień
poza tym kamień na 3 garku...
skończyliśmy rano o 2.14
foty poniżej jacha:
w trakcie rozbierania...
copka zdjęta...
uszczelka sucks...
lało się też od strony rozrządu, dziwne że tego nie zauważyłem
zawsze pod autem sucho było...
a litr płynu na tydzień to trochę dużo
główny wyciek był pod kołem rozrządu...
płyn dostawał się też do 3 garka co widać na focie powyżej...
uszczelka wyglądała na 146 lat i milion galonów motogodzin pracy
no i składanie...
wszystko poskładane w odwrotnej koleności jasna sprawa...
no i ekipa mechaników garage brt, która bała się pokazywać publicznie twarze
cała trójka to moi młodsi bracia
był dosyć duży zgryz ze śrubą głowicy
niestety zewnętrzny torx nr11 się był spsuł
ale z przygodami daliśmy rady
na razie wszystko gra i płynu nie ubywa, ale to będzie wiadomo po jakimś większym przelocie...
Podziękowania od inwalidy dla ekipy BRT GARAGE!!!
Ostatnio zmieniony 30 grudnia 2007, 01:06 przez Arti, łącznie zmieniany 1 raz.